Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
J

jappisen

Tänkte höra om någon är intresserad av att träna lydnad tillsammans nere i Malmö? Kanske kan lyckas få ihop ett litet gäng med nya hundar som bra störmoment. Vet inte hur många på buke som bor i närheten av Malmö, men kanske kan få ihop en liten grupp. Någon som skulle vara intresserad av att träna?

Sv: Lydnadsträning i Malmö

Jag är intresserad. Jag åker på semester imorgon men är tillbaka i början av november. Jag håller på att träna in momenten i tvåan och det är alltid bra med störmoment och andras ögon. :)

Ok vad kul. jag tränar också tvåans moment. Vad har du för hund?

Vad kul=) Ja visst kan det bli kul och nyttigt :laugh:

Dvärgpinscher, här är vi:

Christin%20o%20Milla.jpg

Vi har inte fixat ett förstapris i ettan än eftersom hon inte velat ligga kvar på platsliggningen men jag satsar på att det funkar till våren så jag kan gå ut i tvåan så fort jag klarat uppflyttningen (om tvåans moment sitter då men det bör de göra)

Nu bor vi ju inte jättenära Malmö, men vi hänger gärna på och tränar om det passar tidsmässigt :-) Alltid bra med störning och andra ekipage runtomkring.

Har precis flyttat och saknar träningskompisar här nere.

Tränar 3:an med schäfern, 1:an/2:an med ena afghanen och grundgrejer med resten :-)

//Flo

Ok vad roligt. ja det är ju alltid bra med nya störmoment. Hur många hundar har du eftersom du skrev resten?:)

Ok. Jag har inte tävlat i tvåan än men har tagit ett Lp i ettan. Har inte tränat så mycket i sommar så måste komma igång riktigt igen. Vad söt din hund var

Vi har fem hundar :-) En schäfer, Afghan*2 och Italiensk Vinthund*2 :-)

oj ett helt dagis ju ;) Vilken hund tar du med dig till träningen?

Jag och sambon tar med alla hundar ;)

haha då blev vi helt plötsligt ett gäng ju haha;)

Jag slänger upp lite bilder från min och jappisens träning idag med våra hundar. Hoppas det är OK.

Japp med apporten

Freddy försöker sitta ordentligt

Japp på väg in i rutan

Freddy precis innan inkallning

Japp igen

Vad kul att se bilderna :laugh: De blev ju fina. Tack för idag, det var en jättebra träning.

jag är om sagt intresserad av att vara med lite då och då i alla fall. störning i form av nya platser, människor och hundar är alltid bra. vi tävlar i trean och filar detaljer där, och så tränar vi lite elitmoment.

Kl Det ser ut som vi är några som är intresserade av att träna. Vilka dagar passar er bäst, vardagar eller helger? Dagar eller kvällar?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka