LIVE-tråden *resultatvarning*

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

*kl*

Bara :bow::bow::bow: för dessa otroliga hästar o framför allt Torvald o kretsen runt han, som faktiskt inte bara är Åke...

Samtidigt beklagar jag att Åtalet som ligger som en dimma över hela travsporten, samt det faktum att 2 hästar förmodligen skulle blivit utkörda i ett "vanligt" lopp..

Känn som ett lite konstigt elitlopp i det stora hela lixom..

*kl*

Bara :bow::bow::bow: för dessa otroliga hästar o framför allt Torvald o kretsen runt han, som faktiskt inte bara är Åke...

Samtidigt beklagar jag att Åtalet som ligger som en dimma över hela travsporten, samt det faktum att 2 hästar förmodligen skulle blivit utkörda i ett "vanligt" lopp..

Känn som ett lite konstigt elitlopp i det stora hela lixom..

Håller med :) men detta visar ju att Åke verkligen kan träna och köra häst. Även om detta elitlopp måste kunna sägas inte tillhöra det bästa som körts de senaste åren med tanke på allt strul som var.

KL

Triton Sund.....:bow:...vilken löpskalle! :bow:
Ludde kan ju som plåster på såren ta åt sig lite av äran, han hade ju Triton i hans ungdom.....:angel: Men en andraplats för Garland Kronos är inget att deppa över! :laugh:

Kollar någon E3-kvalen? Kom just hem och såg Bergarn vinna, finfin långstegad krabat. Någon annan som imponerat på bukeexpertisen?

Nej,faktiskt inte en enda häst så långt har glänst nåt extra. Mer än Berghan då. Men han såg ju ut att springa och sova ändå. Vad händer när han vaknar?

Ludde ska visst ha med Moonlight Kronos i Hambo Oaks? Vi får väl för Luddes skull hoppas att Staro Deep Purple inte är anmäld dit....:angel:

KL

Tjoohooo, Ballerina red hem Sverigeloppet på Solvalla! :banana::banana::banana::bump:

Fina Bukeframgångar!

Hur många går vidare till finalen i sulky-Sverigeloppet?

Nära olycka! Ludde redde upp det med lite hjälp av Paw Mahoney. Fine Daddy Joe bara stod still :love:

-kl-

vilken häst! jag måste erkänna att jag inte haft speciellt mycket till övers för torvald - kanske mkt pga att jag haft andra favoriter.
men vilken otrolig prestation han gjorde idag! att i ett sådant tufft gäng, trots startgalopp, vinna så enkelt...... :bow::bow:

KL

Kval till Stochampionatet ikväll! Någon mer som följer det? Det är en öppen årgång, utan direkta storfavoriter till slutsegern. Somliga kanske skulle kalla det en blek årgång?

Jag följer! Även om kvalen till Stochampionatet brukar vara lite "tråkiga" lopp. Ofta favoriten får komma till ledningen och pulla upp...

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 064
Senast: super
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar