Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ju bara tillgång till startlistorna på atg.se, och där finns ju inte härstamningarna på de hästar som inte tränas i Sverige. Blir lite tristare att följa hästarna då man gärna vill veta vad som döljer sig bakom alla nya och okända hästnamn.
Vilken spurt av Russel November! Länge sedan man såg något liknande på den nivån. Grymt lopp som vanligt av en tapper Triton Sund. Plus även till Igor Font som spurtade bra från ett knepigt läge.
Oslo Grand Prix blev ett riktigt roligt lopp att se på!!
Om Harpers Joker är inbjuden till Elitloppet, vad ska man då säga om QUARCIO DU CHENE?
Bara sitta lite tillbakalutad och glida ifrån topphästar som Rune och Harpers Joker.
Grymma insatser även från fransoserna i 3 & 4-åringsloppen, de var starka...
Hästmänniskan Jag är rätt dålig på att sätta mål överlag utan gillar att ta det som det kommer numera.
Mitt främsta mål är att ha roligt med hästarna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.