Masse
Trådstartare
Jag har nu bara en av mina ettåringar kvar och tanken är att han ska friröntgas och sedan sättas ut på annons. Men veterinären och jag har inte hittat tid som passar ännu p g a semester. Under den här tiden som veterinären varit bort har jag börjat fundera på om det inte skulle vara roligt att själv ha en starthäst.
Den jag har kvar är den som jag hela tiden misstänkt skulle vara lite mer svårsåld, stammässigt. Vilken han också var! De andre är såld och hade flera spekulanter utan annonsering. Men helt ärligt tror jag att detta är den bästa hästen för tävling och jag har hittat vad tror är ett bra alternativ till tränare åt honom.
Men jag inser att jag inte kommer att ha råd att betala träningsavgifterna för honom helt själv. Det är då tanke på att sälja del/delar av honom har dykt upp. Så nu vill jag vet för och emot att göra det.
Finns det mer regler än att en person ska vara utsedd företrädare?
Om det är en bra ide så gärna några tips om hur man bär sig åt.
Den jag har kvar är den som jag hela tiden misstänkt skulle vara lite mer svårsåld, stammässigt. Vilken han också var! De andre är såld och hade flera spekulanter utan annonsering. Men helt ärligt tror jag att detta är den bästa hästen för tävling och jag har hittat vad tror är ett bra alternativ till tränare åt honom.
Men jag inser att jag inte kommer att ha råd att betala träningsavgifterna för honom helt själv. Det är då tanke på att sälja del/delar av honom har dykt upp. Så nu vill jag vet för och emot att göra det.
Finns det mer regler än att en person ska vara utsedd företrädare?
Om det är en bra ide så gärna några tips om hur man bär sig åt.