Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lätt illamående idag.
Tror dock det mest beror på min kära mors totala brist på källkritiskt tänkande (eller verklighetsuppfattning för den delen). Eller visste ni att man är utomjording om man har Rh-negativ blodgrupp? Eller är jude, eller har ljusbruna, blå eller gröna ögon? :crazy:
Cirkulerar en artikel på fb om det som hon har delat, det mest skrämmande är att folk på hennes vänlista gillar och delar den vidare.

Känner mig lätt illamående idag.
Tror dock det mest beror på min kära mors totala brist på källkritiskt tänkande (eller verklighetsuppfattning för den delen). Eller visste ni att man är utomjording om man har Rh-negativ blodgrupp? Eller är jude, eller har ljusbruna, blå eller gröna ögon? :crazy:
Cirkulerar en artikel på fb om det som hon har delat, det mest skrämmande är att folk på hennes vänlista gillar och delar den vidare.
Är man dubbel utomjording om man både har -blod och gröna ögon? :nailbiting: Se upp Buke!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
867
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar