Så svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Människan som orsakade ponnyns död är tillbaka här på forumet som om ingenting har hänt. Jag mår illa!
Människan som orsakade ponnyns död är tillbaka här på forumet som om ingenting har hänt. Jag mår illa!
heartSå svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Är man dubbel utomjording om man både har -blod och gröna ögon? Se upp Buke!Känner mig lätt illamående idag.
Tror dock det mest beror på min kära mors totala brist på källkritiskt tänkande (eller verklighetsuppfattning för den delen). Eller visste ni att man är utomjording om man har Rh-negativ blodgrupp? Eller är jude, eller har ljusbruna, blå eller gröna ögon?
Cirkulerar en artikel på fb om det som hon har delat, det mest skrämmande är att folk på hennes vänlista gillar och delar den vidare.
Är man dubbel utomjording om man både har -blod och gröna ögon? Se upp Buke!
Uppenbarligen, och jag är visst bästa vän med en ailenÄr man dubbel utomjording om man både har -blod och gröna ögon? Se upp Buke!
Är man dubbel utomjording om man både har -blod och gröna ögon? Se upp Buke!
Vet inte vad jag ska säga här. Har ju alla blodgrupper och växlar mellan blå och gröna ögon
Lika bra att jag erkänner att jag har antenner på huvudet.Är det något du behöver berätta för oss...?
Saningens ögonblick är inneÄr det något du behöver berätta för oss...?