Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch beklagar, alltid lika jobbigt. Vilken insats din vän gjordeSå svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Så svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
BeklagarSå svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Har oxå fått min semester godkänd 4 veckor i juli och augustiSå...semestern inlagd! Semester vecka 26 och 27, sedan jobba 28-29, och avsluta med semester vecka 30 och 31. Tror att det blir toppen !
76 dagar härOch bara för det så räknade jag....35 dagar kvar att jobba innan semesterperiod 1 börjar....
Pratade just med syrran, hon är på väg för en extra koll av bebisen i magen, den har rört sig mindre än normalt. Jag hoppas att allt är okej och att den lilla bara är lite trött just nu.