Lika bra att jag erkänner att jag har antenner på huvudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lika bra att jag erkänner att jag har antenner på huvudet.
heartSå svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
BeklagarSå svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
heartSå svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Så svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Så svårt och jobbigt men nu jagar min älskade huligan vidare i de stora gröna skogarna där viltet aldrig tar slut. Min fina vän som jobbar på kliniken såg till att hon kunde vara med mig så det kändes skönt.
Nu har mamma och jag varit på tippen. Vi har i skrivande stund tagit isär skåpet. Bara till att bära in allt till förrådet och skruva ihop den. Nu sitter jag i kö till mammas bilförsäkring så vi tar en kopp kaffe innan vi fixar med skåpet.
Beskåda kaoset.
Börjar bli hästsugen igen. Snart 6 år sedan gammalman dogSäker? Typ gratis till rätt hem