Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till Stockholm. Frågan är om det inte varit bättre att inte sova alls istället för en och en halv timme. Jag är heldöd och drömde att jag det var nästa vecka jag skulle till Stockholm. :meh: smakade på högreven. Inte en höjdare. Enda bra högrev jag någonsin fått till är boeuf bourgone och bulgogi när de legat i marinad två dagar i tunna skivor. Sökandet fortsätter.

Usch, det händer mycket tråkigheter här nu :down: Vi har det bra men verkar hända mycket för folk runt omkring oss. En del gör slut, nån blir jättesjuk, nån måste flytta osv.

*pustar ut* sådär, läst ikapp vad ni haft för er! Måste säga att det blev rätt spännande där ett tag med @MJLee s försvunna nycklar! :nailbiting:
På väg till jobbet, dagen börjar bra med inställt tåg :cautious: nåja, jag blir nog bara 10 min sen till jobbet.
Funktionerade på tävling igår, första gången sen 2008. Det är ju aaaaaaningens annorlunda numera O_o ÖD var en hygglig prick och guidade oss i sekreteriatet Så vi fick lära oss massa nytt :up: och jag blev så sugen på att tävla själv...

Inte mycket folk på jobbet idag....passar på att göra den där väntande uppdateringen av jobbdatorn :up: .

Funderar på mina stundande projekt. Huset måste målas - och stallet. Dörren ska fixas färdig när det blir varmt nog. Hallen ska tapetseras. DET tänker jag ta tag i ikväll, eller senast imorgon. Den är mikroliten - och borde ta max ett par timmar - så jag vet inte riktigt vad jag väntar på egentligen.... Sedan vill jag ta tag i det som känns roligast av alla projekt, dvs hästtransporten! Den fick nya väggar sent i somras, och blev aldrig målad då. Men nu så..... TURKOS, tänker jag. Det är en härligt glad färg :D !!

Nu sitter vi i solen vid Jernbron och äter frukost :)
1525073598058451096705.webp
Första parkett :up: före alla vattenfall så det blir inte så mycket drama här, men lagom för en första gång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
867
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar