Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle moppat golvet tänkte jag men nu är jag helt urlakad. Måste bädda sängen och hänga upp tvätten och sedan får det nog vara, ska ta tåget till Stockholm om fem timmar...

Bäddar och hänger upp rena tvätten. Den förbaskade högreven är fortfarande omöjlig att dra isär. Den får vara klar när den är klar
Jag hade nog i ditt läge kylt ner den snabbt för länge sedan och satsat på att få något i magen (för du har väl inte ätit?) och redan förhoppningsvis legat i sängen, inte långt kvar till du ska upp och iväg ju :nailbiting:

Jag hade nog i ditt läge kylt ner den snabbt för länge sedan och satsat på att få något i magen (för du har väl inte ätit?) och redan förhoppningsvis legat i sängen, inte långt kvar till du ska upp och iväg ju :nailbiting:

Botaniserade och hittade några uråldriga lingonrovaskivor och åt med lite medvurst och körsbärstomater. Så det är ok. Jo jag vet, kanske inte bryr mig om att sova och köra en liten nap på väg till Stockholm istället. :up:

1525050698060.webp

Solcellslampa från Clas Ohlson. Ord saknas.

Folk är ta mig f-n dummare än vad jag trott... läste precis i DT att folk hotat att spränga dammar när de ringt till Falu kommun för att deras tomter håller på att svämma över! O_o :banghead:

1. Vad kommer att bli bättre med en sprängd damm?!
2. Är man så dum att man köper ett låglänt hus nära vatten får man nog acceptera att det kommer med vissa risker...

Hmm. Kyl och frys har jag inte kollat, men hur sjutton kan jag lagt dem där?

Way back when ... man hamtade sin lon fran banken i cash gjorde en kompis just det och tog ocksa ut en massa extra cash for ett bilkop. Sedan handlade hon lite pa ICA och akte hem. Senare pa kvallen skulle hon och maken gjora i ordning infor bilkopet pa morgonen och hon skulle hamta handvaskan.
Den var inte dar hon alltid stallde den i hallen. Inte nagonstans. Efter ett par timmars sokande var hon upplost i tarar men Maken forsoker fortfarande bahalla humoret nagot sa nar. Han behover dock en ol for att lyckas och sliter upp kylskapet for namnda kylslagna dryck. Dar, precis mitt framfor ogonen star handvaskan helt lungt och odramatiskt och bara vantar pa att fa komma tillbaka till hallen's betydligt varmare bord.:rofl:

Jag har en clients lab valp pa 7 manader har nu. Jag ska ha henne en manad och samtidigt trana henne att kunna ga utan att dra samt de vanliga viktiga saker en valp maste lara sig. Hon ar helt slut, stackarn.
Vi har tranat flera ganger redan, hon ar med nya manniskor, och en hund (Tate:angel:) som borjade med att ryta (skalla) pa henne innan han andrade sig och kom pa att de skulle kanske kunna leka i stallet (han ar lite osaker och borjar ibland med ett vral, innan han kommer ihag att det finns andra alternativ) och nasta, (Diva) som har ignorerat henne anda tills hon (Ouzo) forsokte sig pa att skalla pa Diva. :cautious:
Den lilla sattes pa plats pa 3 sekunder och valde att vara precis hur artig som helst runt "gammel tanten". Nu sover hon mycket gott.:p

Folk är ta mig f-n dummare än vad jag trott... läste precis i DT att folk hotat att spränga dammar när de ringt till Falu kommun för att deras tomter håller på att svämma över! O_o:banghead:

1. Vad kommer att bli bättre med en sprängd damm?!
2. Är man så dum att man köper ett låglänt hus nära vatten får man nog acceptera att det kommer med vissa risker...
Japp folk är dumma i huvudet! Me, my self and I hela vägen och konsekvenstänk finns inte. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
869
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar