Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog i ditt läge kylt ner den snabbt för länge sedan och satsat på att få något i magen (för du har väl inte ätit?) och redan förhoppningsvis legat i sängen, inte långt kvar till du ska upp och iväg juBäddar och hänger upp rena tvätten. Den förbaskade högreven är fortfarande omöjlig att dra isär. Den får vara klar när den är klar
Ta på dig mössa o vantar när du går ut.Det är svinkallt och månen lyser så ögonen blöder.Dags att fixa en mugg te och smörgås.
Jag hade nog i ditt läge kylt ner den snabbt för länge sedan och satsat på att få något i magen (för du har väl inte ätit?) och redan förhoppningsvis legat i sängen, inte långt kvar till du ska upp och iväg ju
Jajemensan det lär jag göra sen, inte tänker jag frysa om jag kan slippa. Tack för varningenTa på dig mössa o vantar när du går ut.Det är svinkallt och månen lyser så ögonen blöder.
Kolla i väskanAll disk klar - nej det var inte mycket så jag störde mina grannar sängen bäddad, tvätten upphängd. Måste bara hitta mina sockor så är det ok för imorgon.
Kolla i väskan
Hmm. Kyl och frys har jag inte kollat, men hur sjutton kan jag lagt dem där?
Japp folk är dumma i huvudet! Me, my self and I hela vägen och konsekvenstänk finns inte.Folk är ta mig f-n dummare än vad jag trott... läste precis i DT att folk hotat att spränga dammar när de ringt till Falu kommun för att deras tomter håller på att svämma över!
1. Vad kommer att bli bättre med en sprängd damm?!
2. Är man så dum att man köper ett låglänt hus nära vatten får man nog acceptera att det kommer med vissa risker...
Japp folk är dumma i huvudet! Me, my self and I hela vägen och konsekvenstänk finns inte.