Yep överallt känns det som. Gick tom tillbaka till ICA. De ska ringa om de hittar något. Får ringa polisen på tisdag. Gissar att de inte är öppna på valborg. Hmm ja, men 1) är det ingen som någonsin kommer veta vem nycklarna tillhör om det inte är någon av de andra som bor här och inte ens då. 2) Om jag tappat dem på vägen är det ännu mindre chans att någon vet vem de tillhör. 3) blir det inbrott så kommer de bli riktigt, riktigt besvikna. En dator som är 10 år gammal (stationär) som just nu måste vara lite öppen eftersom cpu fläkten måste puffas igång varje gång jag startar. 2 platt tv ca 9-10 år gamla. 1 Ikea säng 15 år gammal tror jag. Två enormt tunga MIO soffor också ett antal år på nacken. Massor, massor, massor av böcker och Ivar hyllor. Ärligt det sammanlagda värdet på min lägenhet blir inte mycket. Det enda värdefulla är en liten sur brun katt som jag är fullt beredd att betala vilken lösensumma för som helst.
Hmm, tyvärr inga fönsterbrädor bara en stängd balkongdörr
Försöker. Det blir lite mycket just nu känns det som. Men jo, djupa andetag och ingen panik. Tänker kolla med snälla grannen om jag får låna hennes soprumsnyckel - hade ändå tänkt skära till en reserv. Sedan får jag ha lite is i magen och se vad som händer.