Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syrran och barnen vill också kolla så jag får offra mig!Ska ta barnet och åka till affären. Imorgon blir det forsränningspremiär för henne och hon har önskat att vi ska ha picknick
Vi tänkte åka ner till Alfvénsalen och sitta i sluttningen där. Det är ju före alla vattenfall så förhoppningsvis inte så tjockt med folk!Syrran och barnen vill också kolla så jag får offra mig!
Du hade ingen jacka på dig som du kan ha släppt ner nycklarna i? Någon tvättpåse? Annan kasse som du tänkt var ett bra ställe tills vidare?Nu börjar jag få panik. Nycklarna är borta. De var inte i tvättmaskinen och det finns definitivt inga hål som är så stora att de kan fastna. Skakat ut varenda plagg och filt. Insåg det direkt och sprang ner och skulle hört om det var någon i min trappuppgång. Det är helt folktomt här så var i helvete har de tagit vägen?
Vet att jag rafsade till mig dem just som jag skulle gå ut med andra lasset. Men nu kommer jag inte ihåg om jag öppnade när jag kom hem från att ha handlat men är 98% säker på det. Så var i helvete har de tagit vägen?
Du hade ingen jacka på dig som du kan ha släppt ner nycklarna i? Någon tvättpåse? Annan kasse som du tänkt var ett bra ställe tills vidare?
Redan kollat där. Ringt ICA Kvantum de har inga nycklar. Jag var säker på att jag låste upp med de vanliga nycklarna. Men nu blir jag osäker. Jätteosäker. Men hur skulle jag ha kunnat tappa dem på vägen dit eller hem. Jag var så säker på att jag hade dem när jag kom hem från affären. Vet att jag grävde i väskan efter min plånbok men då skulle jag märkt att de skulle trilla ut. Jävlar nu har jag panik så det sjunger om det.