Behöver en spark för att fixa högrev till middag. Sedan måste jag handla vare sig jag vill eller inte eftersom jag har två rullar toapapper hemma. Suck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver en spark för att fixa högrev till middag. Sedan måste jag handla vare sig jag vill eller inte eftersom jag har två rullar toapapper hemma. Suck.
De gånger som det suger att vara egen företagare.. .Fanihelvetesjävlar typ.. Feber och hängig som bara den.. Och jag har ett ton jobb som MÅSTE bli klart innan den 3:e. Dopar mig med frukt, grönt, te etc och tänker sova astidigt ikväll.
Har iaf fått gjort rätt mkt ändå idag. Och orkar lite till.
Omelett?Jag skulle behöva äta, men vet inte vad. Inspiration och matlust finns inte riktigt.
Här blev det korv med brödJag skulle behöva äta, men vet inte vad. Inspiration och matlust finns inte riktigt.
Omelett blir aldrig gott. Laga färssås är för jobbigt (bara att skära löken tar emot), lasagne likaså plus att jag saknar ingredienser, soppa vet jag inte hur man gör, varma mackor har jag inte heller ingredienser till. Jag är väldigt receptberoende när jag lagar mat och kan i princip inte improvisera alls i köket. Och mitt ointresse för mat gör att jag inte orkar leta fram något recept heller.Omelett?
Spagetti och färs?
Lasagne?
Någon soppa?
Varma mackor?
Oj, låter som en jobbig situation för er bådaHan tror han kommer till helvetet för allt när han mår dåligt.
I-landsproblem är de bästa problem man kan ha.Sitter och funderar på om jag ska klicka hem ett par nya gympaskor som en lite tidig födelsedagspresent.... Jag behöver faktiskt nya skor - de gamla är hopplöst slitna och "platta". Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha skor som är lite mer åt det aprikosfärgade hållet, eller om jag föredrar mörkrosa/lila. Jobbigt med alla dessa i-landsproblem !
Ja, det är absolut inget jag lider av !I-landsproblem är de bästa problem man kan ha.