Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver en spark för att fixa högrev till middag. Sedan måste jag handla vare sig jag vill eller inte eftersom jag har två rullar toapapper hemma. Suck.
9CD56986-42BC-4466-9FAF-BF6E28455F3B.webp

Fanihelvetesjävlar typ.. Feber och hängig som bara den.. Och jag har ett ton jobb som MÅSTE bli klart innan den 3:e. Dopar mig med frukt, grönt, te etc och tänker sova astidigt ikväll.
Har iaf fått gjort rätt mkt ändå idag. Och orkar lite till.

Fanihelvetesjävlar typ.. Feber och hängig som bara den.. Och jag har ett ton jobb som MÅSTE bli klart innan den 3:e. Dopar mig med frukt, grönt, te etc och tänker sova astidigt ikväll.
Har iaf fått gjort rätt mkt ändå idag. Och orkar lite till.
De gånger som det suger att vara egen företagare.. .
Krya på dig!

Lägenheten är ren och fin :love:

Funderar på att åka till stallet och hämta hem alla borstar och tvätta dem. Sen är allt nedpackat och redo för nästa ev häst :cry:

Omelett?
Spagetti och färs?
Lasagne?
Någon soppa?
Varma mackor?
Omelett blir aldrig gott. Laga färssås är för jobbigt (bara att skära löken tar emot), lasagne likaså plus att jag saknar ingredienser, soppa vet jag inte hur man gör, varma mackor har jag inte heller ingredienser till. Jag är väldigt receptberoende när jag lagar mat och kan i princip inte improvisera alls i köket. Och mitt ointresse för mat gör att jag inte orkar leta fram något recept heller.

Nu kokar jag broccoli och steker ett par sojakorvar.

Ägnat helgen åt att läsa ikapp typ 50 sidor. :laugh: Hade tänkt strunta i det, men när jag började skumma lite var det så många dom verkade ha en riktig skitvecka att jag bara var tvungen att se hur det gick för er. :heart

I övrigt har det inte hänt mycket här idag. Handlat, tvättat och skickat in deklarationen. Och, för första gången, övningskört med tonåringen. Hon har kört några gånger med sin pappa, men det var första gången med mig. Fast det märks att hon kört rätt mycket. Hon kör ju mopedbil och rätt mycket traktor i skolan. Tror inte körkortet kommer bli något problem. :up:

Sitter och funderar på om jag ska klicka hem ett par nya gympaskor som en lite tidig födelsedagspresent.... :D Jag behöver faktiskt nya skor - de gamla är hopplöst slitna och "platta". Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha skor som är lite mer åt det aprikosfärgade hållet, eller om jag föredrar mörkrosa/lila. Jobbigt med alla dessa i-landsproblem :p !

Sitter och funderar på om jag ska klicka hem ett par nya gympaskor som en lite tidig födelsedagspresent.... :D Jag behöver faktiskt nya skor - de gamla är hopplöst slitna och "platta". Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha skor som är lite mer åt det aprikosfärgade hållet, eller om jag föredrar mörkrosa/lila. Jobbigt med alla dessa i-landsproblem :p !
I-landsproblem är de bästa problem man kan ha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
869
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar