Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir inte alls klokare genom att titta på hemsidorna. Jag behöver skor (för sjukhuset slarvade bort de jag hade med mig dit) och det finns inga skoaffärer här. De två som fanns är nerlagda. Jag vet faktiskt inte var det finns andra skoaffärer. Surt att jag glömde be sjukhuset om ersättning även för resa till skobutik och inte bara skorna, men så får man kanske inte göra? Sen behöver jag något slags material att göra små hyllplan av. Stommen är klar men måtten minns jag inte. Allt som finns i affärer är dyrt tycker jag, även plywood. Det behövs bara 3 små bitar som inte behöver vara fina. (Jag blev snål nu när jag bara ska jobba 75% och vara tjänstledig för övrigt utan inkomst för den delen.) Sen vill jag ha tag i en svart järnstång, typ gardinstång, men det fanns inget hos Erikshjälpen. En ny stång vill jag inte betala för. Jag behöver bara 2x30cm. Jag behöver arbetsbyxor också och de måste provas. Förra helgen kollade jag Jula, Biltema och Swedol. Jag tänkte kolla Grolls också men de har inte öppet idag. Sen finns det XLbygg också men öppettiderna är smått hopplösa. Jag skulle vilja ha tag i ramlist också men det har jag redan saknat i flera år för det är svårt att få tag i.Jag tittar alltid på hemsidor innan jag åker. Ser sortiment, lagerstatus, osv. Funkar inte det, så får man ju ringa affären och kolla om de har vad man behöver.
Zalando har skor. Gratis frakt och gratis retur om du inte skulle gilla dem/om de inte passar.Jag blir inte alls klokare genom att titta på hemsidorna. Jag behöver skor (för sjukhuset slarvade bort de jag hade med mig dit) och det finns inga skoaffärer här. De två som fanns är nerlagda. Jag vet faktiskt inte var det finns andra skoaffärer. Surt att jag glömde be sjukhuset om ersättning även för resa till skobutik och inte bara skorna, men så får man kanske inte göra? Sen behöver jag något slags material att göra små hyllplan av. Stommen är klar men måtten minns jag inte. Allt som finns i affärer är dyrt tycker jag, även plywood. Det behövs bara 3 små bitar som inte behöver vara fina. (Jag blev snål nu när jag bara ska jobba 75% och vara tjänstledig för övrigt utan inkomst för den delen.) Sen vill jag ha tag i en svart järnstång, typ gardinstång, men det fanns inget hos Erikshjälpen. En ny stång vill jag inte betala för. Jag behöver bara 2x30cm. Jag behöver arbetsbyxor också och de måste provas. Förra helgen kollade jag Jula, Biltema och Swedol. Jag tänkte kolla Grolls också men de har inte öppet idag. Sen finns det XLbygg också men öppettiderna är smått hopplösa. Jag skulle vilja ha tag i ramlist också men det har jag redan saknat i flera år för det är svårt att få tag i.
Discworld
Låg i gårkväll och reflekterade över karaktärerna där efter att ha sett en omröstning om bästa kvinnliga karaktären. Men det går inte att välja, det är så brett spektrum (oavsett kön) med relaterbara personer.
Lyssnade på Good Omens samtidigt, inget undantag. Gaiman förfinar bara det hela.
James Bond typen är ju så förlegad så det finns inte. Definitivt psykopat dessutom.
"'... and then Jack chopped down the beanstalk, adding murder and ecological vandalism to the theft, enticement and trespass charges already mentioned, but he got away with it and lived happily ever after without so much as a guilty twinge about what he had done. Which proves that you can be excused just about anything if you’re a hero, because no one asks inconvenient questions.' Susan Sto Helit
Jag behöver nog prova ganska många par för att hitta ett par som är sköna. Det verkar bara sjukt jobbigt att beställa hem 10 par och hoppas att något passar och så skicka tillbaka resten. Jag kan inte lägga ut pengar för så många par heller.Zalando har skor. Gratis frakt och gratis retur om du inte skulle gilla dem/om de inte passar.
Men köp likadana då.Jag behöver nog prova ganska många par för att hitta ett par som är sköna. Det verkar bara sjukt jobbigt att beställa hem 10 par och hoppas att något passar och så skicka tillbaka resten. Jag kan inte lägga ut pengar för så många par heller.
Skorna jag förlorade satt så jäkla bra så det känns så tråkigt att behöva lägga tid på att hitta något motsvarande.
Jag har 24 mil till butiken de köptes ifrån. Modellen var på väg ut ur sortimentet så det var rea på dem. Så det är nog inte realistiskt att få tag i likadana.Men köp likadana då.
Googla och kolla om någon annan butik har dom, kan även finnas nya på tradera.Jag har 24 mil till butiken de köptes ifrån. Modellen var på väg ut ur sortimentet så det var rea på dem. Så det är nog inte realistiskt att få tag i likadana.
Jag minns inte vad det var för märke på dem men de såg ut så här.Googla och kolla om någon annan butik har dom, kan även finnas nya på tradera.
Finns ju några med thaimat medF-n, nu börjar jag bli hungrig men det finns inga vettiga matställen. Men det finns 5 pizzerior i centrala Linde. Jag vill ha thaimat idag.
Ja jag måste få tag i nya medJag blir inte alls klokare genom att titta på hemsidorna. Jag behöver skor (för sjukhuset slarvade bort de jag hade med mig dit) och det finns inga skoaffärer här. De två som fanns är nerlagda. Jag vet faktiskt inte var det finns andra skoaffärer. Surt att jag glömde be sjukhuset om ersättning även för resa till skobutik och inte bara skorna, men så får man kanske inte göra? Sen behöver jag något slags material att göra små hyllplan av. Stommen är klar men måtten minns jag inte. Allt som finns i affärer är dyrt tycker jag, även plywood. Det behövs bara 3 små bitar som inte behöver vara fina. (Jag blev snål nu när jag bara ska jobba 75% och vara tjänstledig för övrigt utan inkomst för den delen.) Sen vill jag ha tag i en svart järnstång, typ gardinstång, men det fanns inget hos Erikshjälpen. En ny stång vill jag inte betala för. Jag behöver bara 2x30cm. Jag behöver arbetsbyxor också och de måste provas. Förra helgen kollade jag Jula, Biltema och Swedol. Jag tänkte kolla Grolls också men de har inte öppet idag. Sen finns det XLbygg också men öppettiderna är smått hopplösa. Jag skulle vilja ha tag i ramlist också men det har jag redan saknat i flera år för det är svårt att få tag i.
Var hittar jag dem?Finns ju några med thaimat med