Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får en chans att se världen först?
Planterade om några tomatplantor här på morgonen och nu är det soffläge och tekopp en stund innan jag tacklar resten av odlingarna
Min kiro (och jag) uppskattar att jag tar Hyaluronsyra. Har blivit mkt bättre av det!
Sånt har jag ju aldrig testat förr. Men känns ju toppen att byta smärtstillande och antiinflammatoriskt mot sånt. Det ger ju inga biverkningar, som smärtisarna gör.
Så jag förstår dig, och din naprapat.
Se där anledningen till att jag aldrig övervägt att ha en tik....Kör ett tvättrace. Soffklädseln till ena soffan är tvättad, snart dags att slänga in klädseln för den andra soffan. Löptik, så måste klä in soffkuddarna i filtar efteråt
Mina är tack och lov små (= mindre blod), och den stora tiken är duktig på att ta hand om det själv. Men det är lilla tikens första löp, så hon lär inte ha kläm på det där riktigt ännu. Den andra tiken är där och hjälper till ibland dockSe där anledningen till att jag aldrig övervägt att ha en tik....