Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så himla trött idag. Men minstingen tog sovmorgon till halv åtta så jag får väl vara nöjd med tanke på att han annars vaknar klockan sex och är vrålhungrig.

Min kiro (och jag) uppskattar att jag tar Hyaluronsyra. Har blivit mkt bättre av det!
Sånt har jag ju aldrig testat förr. Men känns ju toppen att byta smärtstillande och antiinflammatoriskt mot sånt. Det ger ju inga biverkningar, som smärtisarna gör.
Så jag förstår dig, och din naprapat.

Var köper du hyaluronsyran och vilket märke är det?

Se där anledningen till att jag aldrig övervägt att ha en tik....
Mina är tack och lov små (= mindre blod), och den stora tiken är duktig på att ta hand om det själv. Men det är lilla tikens första löp, så hon lär inte ha kläm på det där riktigt ännu. Den andra tiken är där och hjälper till ibland dock :)

Fluffbollen har kört en raid sen sju om att vi ska gå upp för välden väntar utanför fönstret. Det involverar att klösa på sängen( vilket man inte får och hon vet det), hänga i gardinen, klättra i persiennen, rejsa över och under sängen:meh:
Sen när jag väl kom upp så hade hon gått och lagt sig och vägrade gå ut :banghead:
När jag till slut landat med kaffekoppen för ett lugnt uppvaknande startar hon ett högljudt samtal om att nu passade det plötsligt att gå ut :wtf:
Så nu är fluffbollen utsläppt och lugnet hägrar och jag försöker starta om dagen något lugnare med en kopp rykande varmt kaffe.... :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar