Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar hästnet. Jag ska inte ha fler hästar men kikar då och då. Börjar kolla på dressyrstammade och hoppstammade men av någon anledning slutar det alltid med att jag sitter och lusläser annonser på travare. Vet inte om jag vill ha en till egentligen, men ändå är det något med dem som drar.

Kollar hästnet. Jag ska inte ha fler hästar men kikar då och då. Börjar kolla på dressyrstammade och hoppstammade men av någon anledning slutar det alltid med att jag sitter och lusläser annonser på travare. Vet inte om jag vill ha en till egentligen, men ändå är det något med dem som drar.
Äsch titta kan man alltid göra ändå ;)

Jag skulle shoppa idag. Det går inte bra. Jag hittar inte vad jag ska ha. Jag skulle behöva åka till Örebro men har ju ingen lust :down:. Sen är jag lite osäker på vilka butiker som kan tänkas ha vad jag behöver.

Planterade om det sista som behöver ny kupé för tillfället, klafsade sen ner till logen och hämtade glaslock (funkar UTMÄRKT som fat till odlingarna) och plockade med mig en gammal trälåda upp till piffandet kring bron. Vad jag ska ha i den är däremot en helt annan sak det, för just nu har jag inget som går att plantera ut :cautious:

Jag skulle shoppa idag. Det går inte bra. Jag hittar inte vad jag ska ha. Jag skulle behöva åka till Örebro men har ju ingen lust :down:. Sen är jag lite osäker på vilka butiker som kan tänkas ha vad jag behöver.
Jag tittar alltid på hemsidor innan jag åker. Ser sortiment, lagerstatus, osv. Funkar inte det, så får man ju ringa affären och kolla om de har vad man behöver.

I söder strålar solen från en klarblå himmel men jag får stå ut med långbyxor :( (Nåja, pga nya tatueringen så det är mitt eget fel men ändå!)

😍😍😍

Bifogade filer

• 729C1D4C-80EC-40F0-B5A8-D67E2FDA5558.webp
    729C1D4C-80EC-40F0-B5A8-D67E2FDA5558.webp
    214,8 KB · Visningar: 30
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar