Jag instämmer till fullo om det här kloka orden. @ciliMen herregud vad du prövas hela tiden! Nu tycker jag det är tid för medvind.
Det är ju så jättesjuka saker med.
Kram till dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag instämmer till fullo om det här kloka orden. @ciliMen herregud vad du prövas hela tiden! Nu tycker jag det är tid för medvind.
Kram till dig!
Ja jag tänkte det när jag kom in i lägenheten här hemma. Att mitt liv är som en riktigt dålig tv-såpa ibland, i klass med Sunset Beach ungefärMen herregud vad du prövas hela tiden! Nu tycker jag det är tid för medvind.
Kram till dig!
Massa kramarJa jag tänkte det när jag kom in i lägenheten här hemma. Att mitt liv är som en riktigt dålig tv-såpa ibland, i klass med Sunset Beach ungefär
Ja det är så vrickat att det låter påhittat, men det är det tyvärr inte. Sjuksköterskan som gick in som stödperson idag skulle ta upp det där angående bäckensmärta med honom vid ett senare tillfälle. Hon tyckte att jag skulle anmäla hela grejen. Det står klart och tydligt i min journal från första läkaren inne på psykiatrin att det inte föreligger någon förhöjd suicidrisk, så jag vet inte vad tvångsinläggningen grundades på. Har frågat flera gånger, men fick aldrig något rakt svar
@cili, det var nog fan det sjukaste jag läst på länge. Jag förstår att ditt förtroende är något stukat vad gäller vården. Vad i hela fridens namn försiggick i den överläkarens huvud?
Ja det där har ju gått allt annat än rätt till! Sköterskan har helt rätt - du borde anmäla, känner du att du orkar?Ja det är så vrickat att det låter påhittat, men det är det tyvärr inte. Sjuksköterskan som gick in som stödperson idag skulle ta upp det där angående bäckensmärta med honom vid ett senare tillfälle. Hon tyckte att jag skulle anmäla hela grejen. Det står klart och tydligt i min journal från första läkaren inne på psykiatrin att det inte föreligger någon förhöjd suicidrisk, så jag vet inte vad tvångsinläggningen grundades på. Har frågat flera gånger, men fick aldrig något rakt svar
Dessvärre inte. Inte just nu i alla fall.Ja det där har ju gått allt annat än rätt till! Sköterskan har helt rätt - du borde anmäla, känner du att du orkar?
Det förstår jag. Skönt att du fick träffa några vettiga personer i den här röran!Dessvärre inte. Inte just nu i alla fall.
Fick en sjukskrivning till sista maj för min stress till slut i alla fall. Den sista överläkaren tyckte sen att psykiatrin står i skuld till mig för den här behandlingen, så jag får ha en samtalskontakt hos dom om jag vill.
Putsar också läderFick tummen loss så nu är allt läder ordentligt putsat. Hästarna har fått byta hage och extramaten är blandad. Vattnet klarar sig till imorgon fm.
Nu måste jag ta tag i maten som skulle lagats igår. Jobbigt men gott
Okej men folk som vill ta livet av sig släpper de inte in? Någonstans gick det väldigt mycket på tok känns det som. Skönt att du har blivit utsläppt!