Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar på Ex on the beach och det är med skräckblandad förtjusning. Det är helt sanslöst hur korkade människor det finns.
Det jobbiga är när man råkar på dem i trafiken
/hon som tillbringar för mycket tid på vägen
Eller på jobbet
Jag har kokat risgrynsgröt, massor av år sen jag gjorde det på jobbet och aldrig gjort hemma men tydligen kan infall komma plötsligt. Orken kraschade så jag ställde in hela grytan i kylskåpet, lådor till frysen blir att fixa imorgon men ska försöka peta i mig lite ikväll så småningom, just nu tycker jag det stinker jul hemma så matlusten är ju knappast på topp men får väl bli ett ärligt försök.
Det gör i alla fall aldrig ont att titta på snygga karlar.Jag ska till naprapaten (aka "sadisten") imorgon Det var länge sedan så det lär bli illa
Tur han är trevlig att titta på iaf
Det gör i alla fall aldrig ont att titta på snygga karlar.
Ibland undrar man om dom får betalt för att verka hur korkade som helst eller om dom är det på riktigt men å andra sidan blir det bättre underhållning dåKollar på Ex on the beach och det är med skräckblandad förtjusning. Det är helt sanslöst hur korkade människor det finns.