Varit och veckohandlat och ätit lunch. Ligger på soffan nu, lär somna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ätit lite lunch nu. Hade tänkt greja ute idag men det blåser så jag stannar inne.
För två veckor sedan fick sonen tillbaka bilen från verkstad då han blev påkörd. Igår var det Dax igen. Dock backade denna killen på andra sidan av bilen. Ungen har snart en helt ny front på bilen. Tror det vilar en förbannelse över bilen.
Unionen@Ninnurur vilket fackförbund tillhör ni?
Oj vad ni skriver! Får läsa ikapp senare!
Nyss grillat finska korvar och suttit i solen och ätit.
Fått upp hyllor i sadelkammaren
Igår var vi på slottet och sen kina buffe.
Ikväll eller om några timmar påväg mot stockholm till min ena moster och lämna av morbror då han ska tidigt med båten imorgon.
Först och främst kaffe och rulltårta
Wow, den verkstaden vet vad kundservice ärJag älskar min verkstad. Bil och släp är klara så han ringde för att tala om att de kommer och lämnar av ekipaget vid halv fyra så jag slipper åka iväg
Nej har du missat det men så tokigt. Här har det varit ett väldans tjatande om det i tidningarna om det tycker jag.Spatserade in hos polisen och skulle ordna nytt pass, men tydligen har dom slutat med drop in nästa lediga tid om åtta veckor, grattis till mig som åker om fyra. Kul att lägga en ledig dag på att åka till Tierp eller Bollnäs(som fortfarande har drop in).