Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
beror på vad du menar med "slickar". För mig är det stor skillnad på att få en eller några pussar eller att bokstavligt talat få ansiktet uppätet
Min hane gör nämligen helst det sistnämnda och gärna så ofta som möjligt, Ibland får han det men oftast inte. Inte för att jag skulle tycka det är äckligt utan för att man blir så blöt i ansiktet då.
Mina andra två är snålpussare och får man en puss av dem så känner man sig nästa priviligerad
Pussar inte andras hundar.
Varför är det viktigt för dig, vad andra tycker om dina vanorVarför har du ett behov av att uttrycka äckel om andra människor/deras vanor?
Varför är det viktigt för dig att de vet att du tycker att de är äckliga?
Puss på mulen är inga problem men vill inte ha deras tunga i ansiktet.Då kan man ju brodera ut det ........ Pussar ni hästmule? Inte?
Det gör jag .... också hu så hemsk jag måste vara![]()
Det är någonting med snålpussare! Jag har sällan sett vanligt folk så förtjusta över en hundpuss som när shiban någon gång glömmer sig och spontant ger bort en.![]()
Jamen precis. Mina barn brukar glatt utbrista att "jag fick en puss av Misti!!" när den snålaste pussaren besvärar sig med en slickOftast naggar hon en i näsan bara
![]()
Varför är det viktigt för dig, vad andra tycker om dina vanor
Det känns spontant som att världen skulle bli lite trevligare om folk i allmänhet slutade fokusera på att berätta för alla andra vad som är äckligt och inte.Låt folk ha sina preferenser liksom, så länge det inte skadar någon annan och var inte så fördömande. Typ.
Ja, jag förstå vad du menar.Jag tänker att det med handlar om varför det är så himla nödvändigt att berätta för alla vad en tycker är äckligt och inte, framförallt när det kommer helt oprovocerat och med frågan "gör du såhär" (underförstått; vad äcklig du är om du gör det!)
Det känns spontant som att världen skulle bli lite trevligare om folk i allmänhet slutade fokusera på att berätta för alla andra vad som är äckligt och inte.Låt folk ha sina preferenser liksom, så länge det inte skadar någon annan och var inte så fördömande. Typ.
Varför tolkar du det så?Varför har du ett behov av att uttrycka äckel om andra människor/deras vanor?
Varför är det viktigt för dig att de vet att du tycker att de är äckliga?