IngelaH
Trådstartare
Detta är ett ämne, som aldrig tar slut och därför startar vi en ny tråd, vid varje 1000'e inlägg, för att vi inte ska få bläddra ihjäl oss.
Så here we go.
Vill ni ställa dessa frågor, eller liknande som gäller längd, vikt, vad som passar ponny, häst... så skriv dem i den här tråden och ingen egen tråd. Alla egna längd och vikttrådar kommer ovillkorligen låsas.
1. Hur stor ryttare skulle ni låta rida på er häst, rutinerad resp orutinera ryttare?
a) då och då
b) kontinuerligt
2. Jag är xx lång, kan jag rida shetlandsponny, russ, fjording, tinker, halvblod, islandshäst, fullblod, shirehäst, nordsvensk... osv...
3. Jag väger xx kg, kan jag rida shetlandsponny, russ, fjording, tinker, halvblod, islandshäst, fullblod, shirehäst, nordsvensk... osv...
4. Jag är xxx lång, kan jag rida kompisens shetlandsponny xx cm hög
a) då och då
b) kontinuerligt
5. Jag väger xx kg, vilken häst passar mig?
6. Jag är xxx lång, vilken häst passar mig?
Och så vidare och så vidare.
Så fråga på, lägg in bilder, fundera och diskutera. Men var snälla
Mvh
Moderator
Så here we go.
Vill ni ställa dessa frågor, eller liknande som gäller längd, vikt, vad som passar ponny, häst... så skriv dem i den här tråden och ingen egen tråd. Alla egna längd och vikttrådar kommer ovillkorligen låsas.
1. Hur stor ryttare skulle ni låta rida på er häst, rutinerad resp orutinera ryttare?
a) då och då
b) kontinuerligt
2. Jag är xx lång, kan jag rida shetlandsponny, russ, fjording, tinker, halvblod, islandshäst, fullblod, shirehäst, nordsvensk... osv...
3. Jag väger xx kg, kan jag rida shetlandsponny, russ, fjording, tinker, halvblod, islandshäst, fullblod, shirehäst, nordsvensk... osv...
4. Jag är xxx lång, kan jag rida kompisens shetlandsponny xx cm hög
a) då och då
b) kontinuerligt
5. Jag väger xx kg, vilken häst passar mig?
6. Jag är xxx lång, vilken häst passar mig?
Och så vidare och så vidare.
Så fråga på, lägg in bilder, fundera och diskutera. Men var snälla
Mvh
Moderator