Kvinna ihjäl biten av pitbull.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kvinna ihjäl biten av pitbull.

bara tragedi med dessa hundar ärligt talat.

Vet du inte att det är i grunden snälla och missförstådda hundar som har ett oförtjänt dåligt rykte? Det är ju inte så att de är avlade till att bita människor. :confused: :grin: :angel:

sjukt.

kunde tanten lyckas hålla hunden i bakbenen måste väl en polis kunna gå fram å sätta ett skott i nacken.

Dåliga hundar i kombination med okunniga ägare är min gissning.

Men gud, är dom fulla eller vad fan håller dom på med. :eek::eek:
jag skulle också vända mig om och bita om någon höll i mina bakben och slängde runt mig på det sättet, inte för att försvara, men fan vad pysslar dom med. :crazy:

Och polisen verkade ju inte vara något vidare effektiva heller. :cool:

Ja, usch det är verkligen hemskt att det inträffar så många sånna här saker.

Men det är ju inte bara tragedi. Finns säkert många pitbulls som sköter sig och är riktigt fina hundar också. Skillnaden är att dom inte syns i media.

det finns väldigt mycket pitbulls som sköter sig alldeles ypperligt och är kära barnhundar och lever familjeliv. så hunden i sig är det inget fel på - utan rasen är väldigt utsatt av hemsa människor som är elaka mot hundarna och slår dem och tynar den så in i helvette. de hetsar dem på folk för att vara tuffa och är allmänt odrägliga. då är det klart att de blir knäppa om de ser folk när de är hotade hela livet av folk som gör dem illa. det är ju synd om dessa hundar. :( inte skulle tidningarna få nåra som helst rubriker om dom gjorde repotage om pitbullsen på ålderdomshemmet i gbg där de sover i sängen med gamlingarna hela dagen och ligger och kollar på tv med dem i vardagsrummen??

Det har inte varit nog med såna här trådar (startade av dig) redan?

men han komenterar inte när det är rottweilers som gått ihop och dödat barn :grin: då är han som bortflugen från buke... men tynade pitbulls och amstaffar ska det hackas på i all oändlighet. han är nog sponsrad av kvällstidningarna

Men gud, är dom fulla eller vad fan håller dom på med. :eek::eek:
jag skulle också vända mig om och bita om någon höll i mina bakben och slängde runt mig på det sättet, inte för att försvara, men fan vad pysslar dom med. :crazy:

Och polisen verkade ju inte vara något vidare effektiva heller. :cool:

Dom håller i och dödar den där hunden med all jäkla rätt, som ger sig på 3 människor! Nog tusan skulle jag också hålla i bakbenen om det var det enda som funkade för att hålla hunden i schack!

Polisens effiktivitet behöver man inte ifrågesätta eftersom våran egna Svenska polis har själva fått tömma hela magasin för att få död på en Pitbull.:cool:
Det var rent impulshandlade helt enkelt, människor (liv?) var i fara-hunden måste bort!

Senast ändrad:

Dom håller i och dödar den där hunden med all jäkla rätt, som ger sig på 3 människor! Nog tusan skulle jag också hålla i bakbenen om det var det enda som funkade för att hålla hunden i schack!

Polisens effiktivitet behöver man inte ifrågesätta eftersom våran egna Svenska polis har själva fått tömma hela magasin för att få död på en Pitbull.:cool:

det är väl inte så konstigt att de tömmer varenda magasin när de missar och skjuter i benen för att de njuter av de.. de försökte inte ens träffa den för att döda. då hade ett skott räckt! :mad: jävla idioter! hunden skulle helt klart avlivas - men det ska göras med värdighet och den skall inte behöva lida. ett skott hade räckt. men poliserna var väl så jävla odugliga så dom inte ens skulle träffat en ladugårdsvägg på 5 meters avstånd..

altså, dom är tre stycken, medans den ena blir biten valsar den andra omkring som om han vore full. :crazy:
Och farligt att ta en tumme in i ögat, då släpper nog hunden, de försökte ju dra den i öronen vid ett tillfälle såg det ut som. :crazy:
Tre vuxna karlar ska väl kunna hålla en hund?

jag skulle gärna vilja se varför hunden blev som den blev med.

Vet du inte att det är i grunden snälla och missförstådda hundar som har ett oförtjänt dåligt rykte? Det är ju inte så att de är avlade till att bita människor. :confused: :grin: :angel:

Eh? Sedan när är pitbulls avlade till att bita människor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 116
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 757
Senast: fixi
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 473
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 310
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka