Vem gnäller? Inte jag iaf. Älskar mitt bekväma liv med heltidsjobb, 2 ungar, gård, x-antal hästar varav q-antal är för många.....
Nej det var inte dig jag tänkte på alls faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem gnäller? Inte jag iaf. Älskar mitt bekväma liv med heltidsjobb, 2 ungar, gård, x-antal hästar varav q-antal är för många.....
Jag funderar faktiskt helt seriöst på att fråga om jag får komma och "Krumelura" (konstigt att det ordet nu har fått en helt annan innebörd än tidigare) sommaren 2020.... Det låter ju ganska kul faktiskt!
Frågan är väl om @Wilisia fortfarande är kvar då.... Men om hon är så läskig som hon själv säger så är det kanske lika bra om hon inte är det.
Hade gärna också börjat jobba i stall igen , dock så är min erfarenhet av det att man gång på gång står ensam med stallet och servar en hög med ryttare och beridare med hästar, samtidigt som man Mockar 20 boxar 2 ggr om dagen, packar 80 hö påsar per dag och sen förväntas hålla anläggningen i visnings skick.. har man tur så finns det praktikanter..
Men ja har man det inte som heltids jobb så .
Jag tänkte mer på lite deltid än heltid. Risken finns att min familj svälter ihjäl om jag är borta en hel vecka...Jag har paxat v. 29! Men vi får kanske vara hur många som helst
Jag tänkte mer på lite deltid än heltid. Risken finns att min familj svälter ihjäl om jag är borta en hel vecka...
Deltid funkar jättebra, även fler på en gång så länge inte alla behöver boende. Då får ni dela sånger
Alltså @Wilisia jag fattar inte när du hinner göra inlägg här på dagen? Vi jobbar ju hela tiden?
Alltså jag är där dagtid medan sambon jobbar!
Tar med hästen ett par av dagarna tänkte jag.
Eeeh.. jag är bra på att multitaska Jag förstår inte ditt lunchproblem? Du får väl få lunch-ledigt? vi har ju kök i sadelkammaren?
Köp lunch då du ändå är på Ica , då jag jobbade i stall så handlade jag alltid frukost och lunch på väg från jobb, ibland även kvälsmat inte konstigt att jag gick ner en 10 kg där .Eller rättare sagt, jag handlar frukost i Harlösa när Ica öppna kl 8 o kommer sen Har fortfarande inte löst mitt lunchproblem....!
Köp lunch då du ändå är på Ica , då jag jobbade i stall så handlade jag alltid frukost och lunch på väg från jobb, ibland även kvälsmat inte konstigt att jag gick ner en 10 kg där .