Krumelurtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lite problem med en tand, så jag var tvungen att kasta in handduken lite innan planerat. Ni som har min fb kanske fattar min ångest...
Men jäklar vad kul och lärorikt det har varit att vara hos Chefen. Men mest så beundrar jag @Wilisia :heart jäklar vilken brud. Hon är ostoppbar, tålig och grym tävlingsmänniska.

Respiratorn är p.g.a tanden alltså.
Jag har fått rida massor med olika hästar, en del jättekonstiga och en del jättfina. Konstigt nog så tyckte jag och @Wilisia inte riktigt lika om vilka som var konstiga och fina.
Jag har fått mocka o släpa hö, och fått en dressyrträning av en tjej som jag mer än gärna vill återkomma till. Hoppträning av chefen som gjorde att min häst hoppade jättefint. Sett Skaune och insett att mer än hälften av invånarna är ditflyttade stockholmare..

Nu har jag varit hos tandläkaren tre gånger på tre dagar sedan jag kom hem från Chefen. Idag, äntligen , kl 9:15 åkte tanddjävulen ut. Schyssta, starka droger och SEX olika bedövningssprutor behövdes det och min gubbe som höll fast mina ben. Har sovit sedan vi kom hem, och är fortfarande bedövad i halva ansiktet. Nu dreglar jag kaffe över tröjan och är såååå lycklig att tanden är borta. Är inte fit for fight än, men snart kommer jag återuppstå som fågel Fenix hoppas jag!

Nu har jag varit hos tandläkaren tre gånger på tre dagar sedan jag kom hem från Chefen. Idag, äntligen , kl 9:15 åkte tanddjävulen ut. Schyssta, starka droger och SEX olika bedövningssprutor behövdes det och min gubbe som höll fast mina ben. Har sovit sedan vi kom hem, och är fortfarande bedövad i halva ansiktet. Nu dreglar jag kaffe över tröjan och är såååå lycklig att tanden är borta. Är inte fit for fight än, men snart kommer jag återuppstå som fågel Fenix hoppas jag!

Men alltså, det finns faktiskt tandläkare i Skåne oxå.. inget man behöver åka tillbaka till ödebygden för :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 537
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 225
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 115
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar