Nu blev jag nyfiken på vem dressyr tränaren är .
Om du går in på min fb sida så ser du det på sista minnet jag delade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag nyfiken på vem dressyr tränaren är .
HAHAHA nej.
Krumelur har flytt hem, dvs ligger antagligen i respirator och försöker återhämta sig efter alltHmm det känns lite dött i denna tråden, man kan ju undra om @Krumelur fortfarande är i livet
Krumelur har flytt hem, dvs ligger antagligen i respirator och försöker återhämta sig efter allt
Det är väl inte så konstigt när man får en halvstor gård i Skåne, till samma pris som en etta i Sthlm...Sett Skaune och insett att mer än hälften av invånarna är ditflyttade stockholmare..
Wtf? Är hon så gammal?
Annars tack för alla hjälp @Krumelur vi hade inte överlevt veckorna utan dig! Och de fina orden här, blir ju helt rörd
Nu har jag varit hos tandläkaren tre gånger på tre dagar sedan jag kom hem från Chefen. Idag, äntligen , kl 9:15 åkte tanddjävulen ut. Schyssta, starka droger och SEX olika bedövningssprutor behövdes det och min gubbe som höll fast mina ben. Har sovit sedan vi kom hem, och är fortfarande bedövad i halva ansiktet. Nu dreglar jag kaffe över tröjan och är såååå lycklig att tanden är borta. Är inte fit for fight än, men snart kommer jag återuppstå som fågel Fenix hoppas jag!