Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Joda, nu är hon rak i kroppen, fettet börja försvinna, hon slappnar av mer och mer i ridningen :DMen vi har än inte hitta ett bett hon trivs 100% med, men vi letar..

Hon står numera i Skellefteå.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jätte fint gotlandsruss du har!:)

Här är bilder på min Shettis. Hon är 16 år och heter Lilla My :)
Mysan har jag till sällskap och körning. Hon har Två vagnar och en släde. Fast släden är för stor för henne :p

19411_1230983123.jpg


18866_1230983202.jpg


http://images1.bilddagboken.se/37/_u9/_u7/_u8/_u3/_u6/u978368/68804_1230983495.jpg

http://images1.bilddagboken.se/42/_u9/_u7/_u8/_u3/_u6/u978368/38958_1225825275.jpg (Jag vet, Hon var riktigt tjock på den här bilden!)


Tack för mig :) Fler bilder kommer kanske senare.

Om ni inte ser bilderna så gå in på: http://bilddagboken.se/p/main.html?

:)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vad kul! Kul att höra att hon fått det så bra! Bett är ju ett aber men med lite dressyrjobb så brukar det ju faktiskt lösa sig till slut..
 
Sv: Kort på era körhästar!

Hon lever numera lyxliv, hon går före allt annat.
Jo, men jag ha hitta ett nytt bett vi ska prova, sen bara träna vidare..
 
Sv: Kort på era körhästar!

Hejsan!

Nu ska jag försöka mig på att lägga ut några bilder på mitt fina parekipage!!! Jag är såå stolt, jag har drömt om detta i flera år att kunna köra par och nu äntligen har drömmen gått i uppfyllelse :love:

Jag hoppas bara att jag klarar av att få in bilderna !


paret300.jpg


parbild.jpg


paret300.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tjaa, det gick ju sådär ;) Jag försöker igen...

par.jpg


parbild400.jpg


Tjohoo, förhandsgranskningen är bra att ha :idea:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Javisst ska ni få stammen på hästarna!
Den svartbruna hästen utan tecken heter Tärna och är Nsv bruks född 2005 e. Vätte1909 u. Tekla 22741
Den mörkbruna hästen med stjärna heter Lill Spira och är Kallblodstravare född på gården 1999 e. Tand Troll u. Lill Sabina
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilken sötnos :love: och vilken skillnad i storlek mot mina klunsar!!! Jag tänker ibland att det skulla vara händigt med ett par shetlandsponnier istället. Men man kanske bedrar sig, det bor NOG stora hästar i de små också :)

Jag hobbykör och bara och har aldrig provat på att tävla. Fast jag tycker det är kul att träna som om jag tävlade.. bara för att se om jag kan ;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Min Tand Troll avkomma Fejola (Trolla) gick också i par i somras (den borte hästen på bilden) det var först gången för bägge hästarna och för mig som kusk och jag kan lova att det mäktigt.:d
http://pic21923223][/URL]
 
Sv: Kort på era körhästar!

Javisst ska ni få stammen på hästarna!
Den svartbruna hästen utan tecken heter Tärna och är Nsv bruks född 2005 e. Vätte1909 u. Tekla 22741
Den mörkbruna hästen med stjärna heter Lill Spira och är Kallblodstravare född på gården 1999 e. Tand Troll u. Lill Sabina

Så det är en Tekla avkomma va roligt, henne känenr jag!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilka härliga bilder ni alla har lagt in.Vad jag längtar att köra nu.Inte kört sedan i september ordentligt.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Julen är över men nu har jag äntligen lyckats få upp bilderna på nätet.
Jag och några vänner var iväg och tomtade vid ett stort köpcentrum i Uppsala.
Helt fantastiska små ponnyer, bland stressade julhandlare, barnvagnar och en drös med skramlande kundvagnar traskade de snällt runt och hälsade på folk. :love:

Hagen18-stor.jpg

Hagen20-stor.jpg

Hagen19-stor.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Gu vilken söt liten tomteponny :love: och vad duktig!

Vad kul att du känner Tekla fluffaget men jag blir nyfiken på Izor, vilken skapelse! Har du fler bilder på honom? Och stam??

Och så en TandTroll avkomma Carina58! Alltid lika kul att se!! Va fina de är, TandTrollavkommorna :laugh:
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 532
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 599
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 313
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp