Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

*KL*
Meja :love: 3 år med Marathonvagn
22582083.jpg
[/url][/IMG]
22582082.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Kort på era körhästar!

Kanske det, jag vet inte.. han är ju 24 år.. Har ju inte känt hans ägare särskilt länge heller för den delen.. Så jag vet inte.. :)

Ne, inte jag heller :) Det var en annan nordismänniska som berättade detta åt mig, men han berättar så himla mycket och hela tiden, så jag kommer inte ihåg allt.. :p
 
Sv: Kort på era körhästar!

Åh vad fin din vagn var! Om du tröttnar på den får du gärna skicka den till mig:angel:

Ljulius Tack, jag är barnsligt stolt över henne!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Grattis!

Vad trevligt. Det är klart ni ska komma, då planerar vi upplägget för hela vintern också så är det bara att tävla på riktigt till våren ;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vad trevligt. Det är klart ni ska komma, då planerar vi upplägget för hela vintern också så är det bara att tävla på riktigt till våren ;)

Du kommer nog få ett hårt jobb som tränare för att göra tävlingsekipage av oss :angel: Men det är ju det som är planen, att vi ska ge oss ut på riktiga tävlingar nästa år! I alla fall med nån av hästarna, troligen den stora till att börja med. Måste hitta en vettig vagn och fixa mätintyg och sånt till den lilla innan det kan bli tävlingsponny av henne... Och så finns det risk att hon är b-ponny, då kanske det kan bli jobbigt att hålla tempona?

Jag ringer dig nån kväll ang den 31a :laugh:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här kommer min dam som ska bli körhäst när hon är redo. Just nu tömmkör vi bara, igår var det första gången jag fick henne att gå rakt framför mig på grusvägarna så jag är mäkta stolt!

Thengilya är endast 2 ½ år och har varit en litet monster ända sen födseln men nu äntligen börjar det bli ordning på henne och hon är just nu värd massa miljarder i mina ögon.


 
Sv: Kort på era körhästar!

Jätte fint gotlandsruss du har!:)

Här är bilder på min Shettis. Hon är 16 år och heter Lilla My :)
Mysan har jag till sällskap och körning. Hon har Två vagnar och en släde. Fast släden är för stor för henne :p

19411_1230983123.jpg


18866_1230983202.jpg


http://images1.bilddagboken.se/37/_u9/_u7/_u8/_u3/_u6/u978368/68804_1230983495.jpg

http://images1.bilddagboken.se/42/_u9/_u7/_u8/_u3/_u6/u978368/38958_1225825275.jpg (Jag vet, Hon var riktigt tjock på den här bilden!)


Tack för mig :) Fler bilder kommer kanske senare.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Åh! Jag ville ju se bilder och så ser jag inga! Snälla försök igen!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fiina hästar ni har allihopa :)
Här är min lilla diva Stella. 13 år gammal. Har haft
henne i ett halvår snart. Funkar inte bilderna så
http://www.bilddagboken.se och tillbaka!

21799_1226854816.jpg


45035_1221378901.jpg


53977_1217615713.jpg


58499_1217694361.jpg


Ska försöka få med mig kameran ut snart nu när hon fått en ny sele och allt!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här kommer några vintriga körbilder först Trolla med risslan.
25156846.jpg

Sen en bild på Pelle med risslan
25409409.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Pelle ville visst inte vara med på bild, jag försöker igen:)
25409409.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Kort på era körhästar!

25503737.jpg


Här kommer den enda bilden jag har sedan vi tävlade, det är från våran första maratonstart. Borde varit 02-03.
Jag tävlade henne, under tiden jag gick gymnasiet, hon var ägd av Urf.
Numera äger jag henne själv, då jag köpte henne i September 08.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Har du köpt henne?! Hade helt missat att hon var borta... Kör du nåt nu?
 
Sv: Kort på era körhästar!

Japp, hon står här i hagen... Hehe, inte lätt att hålla koll..
Inte än, dessa första månaderna har vi jobbat bort sneheten i kropp och muskler, samt slappna av, då hon va väldigt spänd..
Vi rider mesta nu och tömkör, till jag köpt sele och vagn.. Passar inte min budget direkt, men jag letar.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kort på era körhästar!

Vad kul! Går det bra? Är du kvar i Umeå eller?
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 532
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 599
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 313
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp