Ja, det stämmer att jag hade väldiga problem med en köpare. Med facit i hand skulle jag struntat i att hämta ut paketet men jag blev så ställd när jag stod hos ombudet (postnord i mitt fall) så hjärnan hann inte tänka ordentligt utan jag betalade vackert de 110kr det kostade i tillbakafrakt och så stod jag där med en j***a låda kläder jag inte ville ha. Det slutade med att jag skickade tillbaka pengarna, minus tillbakafrakten, till köparen bara för att ha ryggen fri. Mycket av det ligger fortfarande i en låda här hemma
@DarkInNight Jag hade inte hämtat ut det. Du kommer troligen att bli bombarderad av påminnelser men jag hade hellre blivit det än att bli sittande med täcket hemma och inte kunnat sälja det för att det redan finns någon som har köpt det. Skulle köparen betala ny frakt, och eventuell tillbakafrakt du fått, så kan du ju hämta ut det och skicka om det då. Eller om du vill sälja om det utan att bry dig om denna köparen. Jag hade inte vågat det om det är mer än ett par hundralappar men så är jag feg att stöta mig med folk. Har för mig att flera i min tråd hade struntat i att skicka tillbaka pengarna och sålt igen, men minns inte exakt vad som blivit skrivet nu
Här är tråden