Japp, hon hade lämnat det på ombudet, men enligt appen är det kvar där.Var bettet skickat med spårbar frakt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, hon hade lämnat det på ombudet, men enligt appen är det kvar där.Var bettet skickat med spårbar frakt ?
Om det inte rör på sig efter några dagar så är det nog bäst att kontakta Postnord. Ibland stämmer inte uppdateringarna i appen, men beroende på vad för frakt det var så kan det vara försäkrat upp till ett visst belopp (vissa bara 150kr/kg med ändå). Hoppas det löser sig.Japp, hon hade lämnat det på ombudet, men enligt appen är det kvar där.
26 Januari lämnades det in, enligt postnord är de säljaren som ska höra av sig.Om det inte rör på sig efter några dagar så är det nog bäst att kontakta Postnord. Ibland stämmer inte uppdateringarna i appen, men beroende på vad för frakt det var så kan det vara försäkrat upp till ett visst belopp (vissa bara 150kr/kg med ändå). Hoppas det löser sig.
Antar att det är för att säljaren köpte tjänsten.26 Januari lämnades det in, enligt postnord är de säljaren som ska höra av sig.
Och nu fortsätter hen med frågor om sak nummer 2.Säljer ett träns, i annonsen står "Pannbandet ingår ej".
En ska köpa det, vill ha i paketpris med en annan grej, ställer inga andra frågor. Köpet klart, personen betalar, jag köper frakt.
Då börjar frågorna som kanske skulle ställts INNAN köp...
personen; är alla stenar kvar på pannbandet?
Jag: men pannbandet ingår ju inte
personen: jaha, ingår inget annat pannband?
Jag: nej, det finns inget pannband till det utan jag har haft det som är på bilderna
personen: kan du sälja pannbandet med?
Jag: hm, ja men då blir priset ett annat - pannbandet kostar liksom mer än hela paketet du köpte nu - men ok, jag kan släppa det för Xkr
personen: kan du sälja det för Y?
Jag: nej, det kostar mycket mer - och egentligen vill jag ju inte ens sälja det....
personen: ok, köper det för X
personen: vad är det för märke på tränset?
Jag......
Sån hög igenkänningsfaktor så jag inte vet om jag skall skratta eller gråta.Säljer ett träns, i annonsen står "Pannbandet ingår ej".
En ska köpa det, vill ha i paketpris med en annan grej, ställer inga andra frågor. Köpet klart, personen betalar, jag köper frakt.
Då börjar frågorna som kanske skulle ställts INNAN köp...
personen; är alla stenar kvar på pannbandet?
Jag: men pannbandet ingår ju inte
personen: jaha, ingår inget annat pannband?
Jag: nej, det finns inget pannband till det utan jag har haft det som är på bilderna
personen: kan du sälja pannbandet med?
Jag: hm, ja men då blir priset ett annat - pannbandet kostar liksom mer än hela paketet du köpte nu - men ok, jag kan släppa det för Xkr
personen: kan du sälja det för Y?
Jag: nej, det kostar mycket mer - och egentligen vill jag ju inte ens sälja det....
personen: ok, köper det för X
personen: vad är det för märke på tränset?
Jag......
Jag orkar inte, kommer inte ens svara nu utan skickar grejerna enligt plan i eftermiddag.Sån hög igenkänningsfaktor så jag inte vet om jag skall skratta eller gråta.
Hade gjort samma. Hade en bra sån grej med, sålde benskydd från ES. Hade då en ponnymamma som hör av sig och ställer massa frågor angående storlek, häst dom passar etc. sen får man ett "tack för info" efter man slösat tid med att besvara frågor. Bara, så skönt med folk som slöser ens tid med frågor gällande passform etc när dom inte ens tänkt sig köpa (dom hade passat på deras ponny). Då blir jag så fruktansvärt irriterad. Folk har verkligen inga gränser vad som gäller vanligt hyfs. Vill man ha frågor gällande en produkt så kan man ju höra av sig till ÅF, inte en annons på marketplace.Jag orkar inte, kommer inte ens svara nu utan skickar grejerna enligt plan i eftermiddag.
Jag råkade skriva att jag skulle hänga min stora unge idag, istället för att hämta