Jag har inget emot att folk prutar men någon måtta får det vara. Jag hade ute ett täcke till salu för ca 1/5 del av nypriset. Täcket var i skick som nytt. Syntes inte att det överhuvudtaget var använt. Fick ett riktigt skambud på halva det priset jag hade satt med frakten inkluderad med hänvisning till att det inte riktigt var vad hen sökte. Det hade alltså knappt blivit några pengar kvar när frakten var betald. Näha liksom?! Du måste inte köpa! Sålde det senare för utsatt pris till en som hade vett att uppskatta det jättelåga priset.Blev riktigt irriterad idag. Har ett täcke ute för 150 kr. Det är billigt och fått många svar men ingen som köpt än. Många "är det kvar?". "Ja" sen inget mer. Men sen frågade en vad frakten skulle gå på. Svarar. Då 5 dagar senare "jag bjuder 100 kr". Kände bara. Hell no. Du kan fan betala 150 kr. Det är redan så billigt och sen tycker folk dom skall pruta. känner bara. Någon måtta får det vara. Jag har inget emot man prutar på dyrare saker. Men detta blev jag faktiskt halv provocerad av