Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar det! Så mysigt och hemtrevligt, och vilka rena fina linjer!Då var hela väggmålningen klar. Jag blev nöjd, även om det såklart alltid är lätt att stirra sig blind på vad som kunnat bli bättre. Men jag är nöjd, och stolt över att jag vågade göra en!
Visa bifogad fil 132430
Fantastiskt fin! Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men jag älskar hur du har fått till ljuskänslan. Det känns verkligen som att det kommer fram äkta solstrålar från mellan träden (särskilt det lilla hålet mellan träden ovanför vägen). Ljuvligt!
Tycker den so far är jättemysig! Älskar ljuset!Har börjat på ett nytt projekt. Kul men svårt! Helt klart en utmaning för mig som nästan endast målat porträtt.
Jobbar som vanligt i lager och här är jag nu i processen! Jag har lagt ungefär tre lager (förutom på bakgrunden som fortfarande är endast bas). Fler lager kommer.
Det är rätt mkt skevheter som ska rättas till (målar på fri hand med pensel och min finmotorik samt ögonmått är inte det bästa )
Visa bifogad fil 135741
Tycker den so far är jättemysig! Älskar ljuset!
Vad gulligProvade att skulptera för första gången idag! Såg en fantastisk skulptur av massor av demoner på instagram för ett tag sedan och har sedan dess velat ha en likadan(liknande) skapelse så tänker att jag får försöka återskapa den själv.
Två timmars arbete, går inte jättefort det här. Hoppas att jag lyckas hålla den blöt tills imorgon. Så att jag kan lägga till detaljer.
Visa bifogad fil 137479
Tack så mycket!Vad gullig
Är det alltså första gången du testar att skulptera, och ändå blir det så bra?Provade att skulptera för första gången idag! Såg en fantastisk skulptur av massor av demoner på instagram för ett tag sedan och har sedan dess velat ha en likadan(liknande) skapelse så tänker att jag får försöka återskapa den själv.
Två timmars arbete, går inte jättefort det här. Hoppas att jag lyckas hålla den blöt tills imorgon. Så att jag kan lägga till detaljer.
Visa bifogad fil 137479
Fuskar ju genom att titta på en färdig skulptur och har gjort skisser av den innan, tänker att det hjälper för att kunna skapa lite mer tredimensionella saker.Är det alltså första gången du testar att skulptera, och ändå blir det så bra?
Tack så mycket! Självtorkande lera jag köpte på Claes Ohlson har byggt en liten struktur av aluminium-folie som jag täckt med lera så att den inte ska ha svårt att torka.@Tonto Oj vad snygg den blir! Vad använder du för material att skulptera i?
Tack så mycket! Självtorkande lera jag köpte på Claes Ohlson har byggt en liten struktur av aluminium-folie som jag täckt med lera så att den inte ska ha svårt att torka.
Köpte lera för 79kr per kg och så verktyg på alphaspel för 149 kr.Åh men det låter ju som något enkelt att börja med, exakt vad jag hoppades på att höra