Konsttråden!

IMG_2662.webp
Jag gjorde den här idag, akryl på canvas, pensel och palettkniv. Jag vet inte riktigt vad det är men zoomar jag ut ser jag nog en bergskedja med vatten nedanför

Tog en paus med akryl och abstrakt. Det var så svårt att jag blev sur och la det på hyllan. Gick tillbaks till att rita hus, numer i Procreate. Men funderar på att printa och göra färgen i gouache.

Visa bifogad fil 150161
Jättefint!
Min pappa är färgblind. Alltså rejält! Så pass att när han kom hem efter jobbet en gång och själv freestylat med klädval och jag och mamma såg vad han gått runt i så låg vi på golvet och kiknade båda två. Och han insåg varför alla verkat så extra glada att se honom.
Men! Han var jätteduktig på att måla diverse svartvitt. Han hade gjort en hel del enklare statsmotiv som ung, en del i tush. Jag gillade dem väldigt. Det här påminner om dem. Om än lite ”mysigare” känsla. Jättefint!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 860
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 192
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud