Jag gillar också att måla. Här är en av mina senaste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin!Jag gillar också att måla. Här är en av mina senaste Visa bifogad fil 137540
Hästen håller på att bli nått annatVisa bifogad fil 140856
Det är ju detta som är så kul med konst!
Jag skissade häromdagen upp ett stadsmotiv och helt plötsligt när jag skulle måla hände detta
Visa bifogad fil 140860
Det är en snabb grund så inget färdigt resultat alls ska tilläggas.
Ja ibland blir det helt fel när jag får feeling men ibland kan de bli bättre
Jag förstår ju att människor som är mer bekanta med Stockholm kanske vet vad det där är för hus, men jag hade ingen koll alls och blev således ganska paff när det dök upp en bild i flödet på twitter - som jag insåg att jag sett en målning av.Jag håller på att tappa det på denna. Svårt att se på en bild, man behöver liksom zooma in egentligen men det är mkt mer jobb/pill än vad jag är van vid. Ännu inte klar men det rör sig långsamt framåt
Visa bifogad fil 140858
Jag förstår ju att människor som är mer bekanta med Stockholm kanske vet vad det där är för hus, men jag hade ingen koll alls och blev således ganska paff när det dök upp en bild i flödet på twitter - som jag insåg att jag sett en målning av.
Haha, jag inser ju att det måste vara så... nu!Det är nog en av Stockholms mest fotograferade motiv!
Haha, jag inser ju att det måste vara så... nu!
Det tycker jag inte, uppenbarligen är det känt som motiv av en anledning, det är ju inbjudande på nåt visLite trist av mig att välja ett uttjatat motiv men det är ju onekligen ett gulligt hus!
"Liknar inte alls slottet" tänkte jagDet är nog en av Stockholms mest fotograferade motiv!