Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående African Wonder och liknande namn.. Ska man ha med eller utan "s" på slutet? Vad är snyggast (och grammatiskt korrekt)?
Angående African Wonder och liknande namn.. Ska man ha med eller utan "s" på slutet? Vad är snyggast (och grammatiskt korrekt)?
Ja det är sant.. Får fundera vidare kring saken..
Hon heter Alice in Wonderland Resh Zone. Vet inte vad jag skulle bygga vidare på förutom Wonderland.. Förslag?![]()
KL
Men vill man verkligen ha ett kennelnamn som ens är likt någon annans ?
Det måste ju vara roligare att ha ett som sticker ut![]()
Wonderzone
Wonda
A Zone
Aresh
Lite snabbt ihopknåpade namn som bygger på hennes namn.
Hade dock den turen att det namnet jag ville ha gick igenom direkt utan problem![]()
African Wonder var fint. Jag hade nog haft ett 's' efter med apostrof. För mej känns det mer "rätt" så.
Men som någon sa tidigare, skulle du någon gång i framtiden få för dej att byta ras känns det kanske inte längre lika självklart med just african om du inte hittar en afrikansk ras till förstås
Gillade Kamomillas förslag WonderZone också.
Shona är jättevackert! Dock känner jag en tjej vars stamtik hette Shona.. Känns nästan som om man skulle "sno" det då? Eller?
Tack, då vet jag!länk till fci's sida med godkända kennelnamn.
http://www.fci.be/affixes.aspx
med tanke på mängden namn som redan finns känns det otroligt att man lyckas hitta något som godkänns, men det går![]()
Tänk bara på att om du väljer ett kennelnamn med "African" någonting så kommer den att drunkna i alla andra african namn. Finns ju en hel drös RR-kennlar som heter något med "African".
Vaför inte försöka kombinera Camaros och Alices namn på något sätt? T ex Camali's eller liknande?