Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår dig! Det var långa tio månader utan katt eftersom vi först inte skulle ha någon ny katt men jag kunde inte hålla mig utan fyra månader efter sista katten började jag söka efter en ny katt ändåSaknar att ha katt men vet ju att det kommer en så småningom.
Längtar så mycket så
Jag förstår dig! Det var långa tio månader utan katt eftersom vi först inte skulle ha någon ny katt men jag kunde inte hålla mig utan fyra månader efter sista katten började jag söka efter en ny katt ändå
Jag lever mycket efter devisen att ett hem utan en katt är bara ett hus. För det är precis så det känns. Det fattas något.Samma här. Kisse dog i mars, och vi skulle av olika orsaker inte ha någon ny. Men det gick ju inte. Åtta kattlösa månader, känns mycket längre än så.
Jag lever mycket efter devisen att ett hem utan en katt är bara ett hus. För det är precis så det känns. Det fattas något.
Samma här. Kisse dog i mars, och vi skulle av olika orsaker inte ha någon ny. Men det gick ju inte. Åtta kattlösa månader, känns mycket längre än så.
Grattis!Och nu är kattlösa tiden över Igår hämtade vi henne. Jag är så imponerad av hennes nyfikna lugn! Hittills har hon gjort sig hemmastadd i femtonåringens rum och sov lugnt på hennes kudde hela natten. Nu på morgonen har hon vågat sig ut i huset och håller just nu på att bestämma sig för om det här med hundar är en bra grej eller inte. (Vi har utlokaliserat den lite mer kattskeptiska hunden och har bara den kattälskande hunden hemma i veckan.)
Tack! Mhm, jag ska fundera lite på hur anonym jag vill vara här. Många bilder på kisse blir det i andra sociala medierGrattis!
Och den obligatoriska bilden är vart då?
Full förståelse för detTack! Mhm, jag ska fundera lite på hur anonym jag vill vara här. Många bilder på kisse blir det i andra sociala medier
Men ni ska fortfarande inte ha henne?Visade sig att kattungen hade en kraftig infektion, så ska nu gå på antibiotika.
Tycker fortfarande att det är märkligt att veterinären inte kände hur tjockt benet var..
Jättekonstigt verkligen. Kan det ens bli den effekten av en infektion? Intressant men supermärkligt på alla sätt.Visade sig att kattungen hade en kraftig infektion, så ska nu gå på antibiotika.
Tycker fortfarande att det är märkligt att veterinären inte kände hur tjockt benet var.
Nej jag håller kvar vid det hävda köpet.Men ni ska fortfarande inte ha henne?
Det var min första reaktion också, för svullnaden var verkligen stenhård, så var så säker på spricka eller benbrott eftersom katten hängde med benet i luften när hon satt ned.Jättekonstigt verkligen. Kan det ens bli den effekten av en infektion? Intressant men supermärkligt på alla sätt.