Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså min jäkla mistlur till kattskrällekom precis hem från jobbet och försöker såklart smyga upp i trapphuset av hänsyn till grannarna. Halvvägs upp så ekar det ”MAAAAO. MAOOOO. maaAAAao”
Iom att jag har stealth mode activated så är det BARA hon som hörs, låter som om hon varit ensam en vecka och maten tog slut för tre dagar sen
får börja gå normalt kanske så jag slipper skämmas i alla fall
![]()
Genom att köpa massa saker förståsNu har jag tingat ett litet fluff!
En liten snöboll som kommer till mig om ca en månad...
Alltså jag dööör av längtan...![]()
![]()
hur ska jag klara mig en månad...
Ja jag längtar så... det ska bli så mysigt och härligt....Genom att köpa massa saker förståsGud vad mysigt med en liten
![]()
En av tre, litegrann. Bordsfläkten har varit mer populär, tror dom kopplar/känner effekten av den snabbare.Vad är era erfarenheter av kyldyna till katterna? Har de använt den?
Jag hade en underbar katt av skogkattesläkt. Hon sov också lite för att vara katt. Ungefär kl 23-04 och sen ett tag nu o då, ungefär som din. En rastlös, väldigt energisk katt men inte nervös. Låg på rygg i soffan och blev kliad på magen för att nästa stund kila ut... oj, det regnade men strunt i det. En revirkoll o en mus o in och torka lite och så ut igen... Gillade att rusa uppför trappan o ner igen. Hon blev 19 år. Den mest älskade av alla jag haftHur vanligt är det egentligen med katter som knappt sover?
Har aldrig träffat någon med så litet sömnbehov som Prada
Hon sover max fem timmar per natt och knappt något dagtid. Kan ta någon nap på en halvtimme kanske men inte mer än så. Leker, sitter i fönstret, ligger på något ställe och spanar.
En dag i veckan brukar hon ha en sovdag, då sover hon hela natten och ytterligare några timmar på dagen.
Trodde hon skulle sova mer som vuxen men icke![]()
Vad är era erfarenheter av kyldyna till katterna? Har de använt den?
Jag har sett yngsta katten ligga på en kyldyna ett fåtal gånger. Jag tror dock att det är mer kartong-effekten a la "någonting fyrkantigt som ligger på golvet, måste testa" snarare än att hon kopplat att den kyler.Vad är era erfarenheter av kyldyna till katterna? Har de använt den?
Fasiken, nu är jag orolig för Sessan igenHon har betett sig konstigt nu på kvällen, låg på sidan mitt på golvet och jamade oroligt och slickade sig om nosen. Har klämt och känt på henne och gosat massor, nu är hon lugnare tack och lov. Men verkar rätt loj. Får se hur hon verkar imorgon...
Skulle kunna vara det. Oklart hur mycket hon druckit men hon äter enbart blötmat så hon får i sig en del vatten där.Påverkad av värmen? Har hon druckit ordentligt?