När jag var hos Pradas uppfödare för att köpa katt skulle jag egentligen ha en helt annan men så valde Prada mig och det blev hon som senare fick flytta hem till mig.
Nu har hon dock valt bort mig och valt min sambo
Han som dessutom absolut inte skulle ha några djur, mina djur är mina och han hjälper till om det behövs. Så lät det då, innan han blev med katt
Jag får inte klappa, det är bara sambon som är kvalificerad. Hon lägger sig gärna bredvid mig men om jag klappar lägger hon sig längre bort. Sambon ska klappa, helst hela tiden. Varje kväll när vi ska sova är det tramp och klappritual med honom
Hon blir dock glad när jag kommer hem men det är väldigt tydligt att jag blivit nummer två, eller kanske tre efter Ruben
Jag älskar henne lika mycket ändå såklart men det är så roligt att se, speciellt hur mycket han som inte skulle ha några djur nu har fäst sig väldigt mycket vid henne
Det är han som byter tröja så hon kan leka med snörena, han som kryper runt och letar fram leksaker som hon inte hittar, stannar hemma från aktiviteter eftersom det är synd om Prada om jag skulle jobba samma kväll.