Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är bäst tro, flexikoppel eller ett paracord i samma längd?
Kör också typ paracord. Vårt test med flexikoppel så hittade vi inga flexikoppel som hade rimligt stora handtag utan att ha för stark fjäder för liten katt. Så fjädern i flexikopplet kunde liksom flytta på katten.Vad är bäst tro, flexikoppel eller ett paracord i samma längd?
Vad har ni för sele till era katter? Morris har än sin kattungesele med band runt hals och mage men skulle vilja ha nåt bättre.
Vad har ni för sele till era katter? Morris har än sin kattungesele med band runt hals och mage men skulle vilja ha nåt bättre.
Tre ponti, tycker rygglängden är för kort på ca alla andra jag provat. Och det känns bättre att hon sitter fast runt bröstet och bogen snarare än bröstet och halsen OM(/närVad har ni för sele till era katter? Morris har än sin kattungesele med band runt hals och mage men skulle vilja ha nåt bättre.
Hur hittar man raskatter (med stamtavla) på ett seriöst sätt?
Är blocket en väg att gå? Eller ska man kontakta uppfödare i rasen?
Rasklubbarna har ofta sidor med kullar som man kan titta i. Men jag hittade min katt via blocket från en uppfödare som annonserade där.Hur hittar man raskatter (med stamtavla) på ett seriöst sätt?
Hur hittar man raskatter (med stamtavla) på ett seriöst sätt?
Det finns rasklubbar med egna sidor.Hur hittar man raskatter (med stamtavla) på ett seriöst sätt?