Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var iväg och tog blodprov på Nicke idag men han tyckte inte det var riktigt lämpligt att någon höll i hans tass och stack i benet misshandel men han var ändå kelig med sköterskorna, och de var så lugna och snälla.
Dock så fick de (efter att ha fått ut ett rör av fem) gå iväg till operationsavdelningen där den som var bäst på att ta blodprov fanns. Så han blev stucken i TVÅ ben och matte räddade honom inte.
Detta trots han fått bonqat och han som sagt var väldigt kelig.
Blev sen förvånad när jag nu skickade in kvitton till Lassie försäkring att de begär journalkopia. Det har jag aldrig varit med om att agria gjort för Lucifer eller moderna/trygghansa gjort för Sune. Men men jag har skickat iväg mail till kliniken och antar de mailar den imorgon och att det läser sig efter det. Sen får jag helt enkelt komma ihåg i framtiden att de kräver journalkopia så jag begär ut det direkt.
Nospussar tillbaka säger Nicke, eller ja mer stångas just nuStackars lilla Nicke Megara hälsar att ta blodprov och att hålla tass är oacceptabelt! Här kelas det inte med några djurskötare eller veterinärer. En virtuell nospuss till fina Nicke, från två och fyrbenta (mer tvåbenta).
Nu hoppas vi bara att allt ser fint ut.
Lille Skrutt och Wilma hälsar att mattor har så mycket idéer om vad små katter får och inte får göra.Nospussar tillbaka säger Nicke, eller ja mer stångas just nu
Tack! Ja jag hoppas på fina värden och att han helt enkelt bara är en magkrångel-katt där jag får servera några olika foder att välja på.
Nicke säger han kan leva på pepparkakor, för de vill han sno av sin matte men får inte
Chili-brynt smör chips är också gott, funderar på att skriva upp ostkrokar på mattes handlinglista då jag läst här det ska vara gott.Lille Skrutt och Wilma hälsar att mattor har så mycket idéer om vad små katter får och inte får göra.
Wilma hälsar att det är ett jättebra att gömma påsar med chips och ostkrokar under soffan, då får man ha dem själv tills matte börjar fundera var allt det goda kommer från.Chili-brynt smör chips är också gott, funderar på att skriva upp ostkrokar på mattes handlinglista då jag läst här det ska vara gott.
Mattes knä har varit bra ett tag nu men jag måste nog fortsätta med mitt. Såsom att putta ner böcker nu snart
Helt individuellt.Köra bil med bil-ovan katt. Täcka för buren med en tunn filt eller låta katten se ut? Vad brukar de föredra?
Köra bil med bil-ovan katt. Täcka för buren med en tunn filt eller låta katten se ut? Vad brukar de föredra?
Smart!Jag brukar täcka halva buren om jag är osäker. Då har de åtminstone en trygg hörna om de vill komma undan.
TypisktHelt individuellt.
Köra bil med bil-ovan katt. Täcka för buren med en tunn filt eller låta katten se ut? Vad brukar de föredra?
Nicke ville inte ha någon vattenfontän. Han började imorse dra iväg underlägget den stod på tillsammans med fontänen full med vatten och var inte nöjd förrän han fått den en bit bort
Så för att inte få för stora vattenskador har jag nu tagit bort den helt.