Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet om Hills bonussystem gäller på nätet?
Har en veterinär som säljer Hills, men en timme enkel väg att åka.. Hade ju varit smidigt om man kunde använda bonusen på nätet.
Ja, det har en app. Tror den gäller bara för veterinärfoder, men är osäker. När jag registrerade mig hos veterinären fick jag 100 kr rabatt och sen bonus på alla köp. Anger mitt telefonnummer hos kliniken.Har Hills något bonussystem? Gäller det även veterinärfoder? Har inte hört ett ord om det, nämligen, varken när jag beställt på nätet eller när jag köpt hos veterinären - skulle så klart inte klaga över lite rabatt om det finns att få när lilla katten äter svindyr mat..
(Halvt kl... om man skriver så nu för tiden )Som sagt, individuellt. Missia ville ha rätt stängt (mycket åkovan och gillade aldrig det). Isis vill inte ha instängt (helst vill hon vara lös och sitta i mattes knä... ) men hon är ju tränad på att åka bil sedan hon var liten. Dvs hon får åka i bur utan något ovanpå.
Ja, det har en app. Tror den gäller bara för veterinärfoder, men är osäker. När jag registrerade mig hos veterinären fick jag 100 kr rabatt och sen bonus på alla köp. Anger mitt telefonnummer hos kliniken.
Bonusen kan man plocka ut när man vill. Tror det är 10 % per inköp i bonus, ganska generöst tycker jag. Jag är redan uppe i 92 kr.
Apropå blodprov, jag har upptäckt att det är skitsvårt att få blod ur Alices högra ben medan det är mycket lättare ur hennes vänstra ben. Sista gången så sa jag till om det innan de tog blodprovet och det gick så mycket lättare till skillnad från gången innan utifall det var bytet av ben som hjälpte Nicke ocksåVar iväg och tog blodprov på Nicke idag men han tyckte inte det var riktigt lämpligt att någon höll i hans tass och stack i benet misshandel men han var ändå kelig med sköterskorna, och de var så lugna och snälla.
Dock så fick de (efter att ha fått ut ett rör av fem) gå iväg till operationsavdelningen där den som var bäst på att ta blodprov fanns. Så han blev stucken i TVÅ ben och matte räddade honom inte.
Detta trots han fått bonqat och han som sagt var väldigt kelig.
Blev sen förvånad när jag nu skickade in kvitton till Lassie försäkring att de begär journalkopia. Det har jag aldrig varit med om att agria gjort för Lucifer eller moderna/trygghansa gjort för Sune. Men men jag har skickat iväg mail till kliniken och antar de mailar den imorgon och att det läser sig efter det. Sen får jag helt enkelt komma ihåg i framtiden att de kräver journalkopia så jag begär ut det direkt.
Åh nej, sånt där får man ont i magen av!Katten Signe försvunne på Cityterminalen i Stockholm sedan i fredags.
Kan alla som passerar där vara snälla och titta efter henne och meddela polisen var hon sågs?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/katten-signe-forsvann-pa-cityterminalen/
Intressant! Det ska jag komma ihåg, minns att de började med höger ben, funkar inte det nästa gång heller kan det ju mycket väl va att vänster är lättare även på honom. Var ju första gången han utsattes för blodprov.Apropå blodprov, jag har upptäckt att det är skitsvårt att få blod ur Alices högra ben medan det är mycket lättare ur hennes vänstra ben. Sista gången så sa jag till om det innan de tog blodprovet och det gick så mycket lättare till skillnad från gången innan utifall det var bytet av ben som hjälpte Nicke också