Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, vad små katter. Min lillkatt vägde 4,5 när vi var till veterinären i början av oktober. Då har hon gått ner i vikt. Tidigare vägde hon närmare 5 kilo. Den stora katten väger runt 6 kilo.Vägt alla djuren och Oscar har gått upp 0.5 kg sen han flyttade hit
Prada ligger stadigt på 2.7 kg och klossen Paisley väger 3.6 kg
Yttepyttejättesmå!Vägt alla djuren och Oscar har gått upp 0.5 kg sen han flyttade hit
Prada ligger stadigt på 2.7 kg och klossen Paisley väger 3.6 kg
Yttepyttejättesmå!
Älva är den lilla katten här. Hon klockade in på 5,3 kg igår hos veterinären. Hon är smal och fin i kroppen. (Kanske skulle hon blivit större om hon inte gått på kortison sedan hon var kattunge.) Hon är lätt som en fjäder att lyfta.
Juno är lite tjock, så målet är att få ner henne till 6,0 kg. Sedan har hon galet mycket päls, så hon ser ännu större ut än vad hon är.
Det hade varit kul att se dina katter bredvid mina katter.
Vilken sötnosVi hämtade våran lilla kille igår
Så modig och kavat
Leker, äter, går på lådan och sover.
Saknar med all säkerhet sin flock (syskon, mamma och andra katter kenneln hade) men accepterar sina nya människor väldigt bra.
Visa bifogad fil 136365
I mellersta tonåren var jag kattvakt åt en perser ibland; en mörkgrå med oranga ögon, han var sååå vacker.Paisley ser ut som en amazon när hon går runt här hemma
Vi tycker hon ser jättestor ut jämfört med de andra två.
Hon skulle antagligen se ut som en kattunge bredvid dina
Harry väger bara 4.7 kg, han är också liten.
I mellersta tonåren var jag kattvakt åt en perser ibland; en mörkgrå med oranga ögon, han var sååå vacker.
(Precis samma uttryck i ansiktet som Oscar, så det är nog därför jag tycker att Oscar är så fin. )
Jag har absolut ingen koll på kattutställningar, men jag var väldigt imponerad av alla hans rosetter och diplom av olika slag som satt på deras kontorsvägg. Han vägde sju kg...