Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har giltig stelkramp, fyllde på för några år sen. Men jag åker direkt om jag märker att det blir värre!
okej, till mig sa den sköterskan jag pratade med att inte vänta för en infektion kan bli väldigt ful fort.Pratade med 1177, de tyckte jag skulle avvakta eftersom det ser bra ut.
okej, till mig sa den sköterskan jag pratade med att inte vänta för en infektion kan bli väldigt ful fort.
Jag beklagar förlusten. Fina lilla kisen.
Beklagar sorgen
Hoppas det går bra! Och ni får ordning på det.Mini har tid hos veterinären idag. Inte sett han kissa sen igår eftermiddag och innan dess kom det bara lite grann. I natt kom det inget alls när han gick på toa så nu väntar jag på att maken ska komma hem så vi kan åka in. Misstänkt urinstopp, jäkla skit. Och vi som är så himla rika nu i januari. Tur han är försäkrad.
Jo det är ju alltid så att när man är vid dörren till veterinären eller bilverkstad med bilen eller vad som helst så nog sjutton fungerar sakerna. Men klokt att kolla upp inte roligt med helgjour.Nu kissade han en rejäl pöl i lådan. Har nog aldrig blivit så glad av kattkiss
Men eftersom han fortfarande ser besvärad ut och pga av att jag vet av erfarenhet hur snabbt det kan komma tillbaka vill jag ändå kolla upp honom. Skulle aldrig förlåta mig själv om han blev jätte sjuk och vill helst slippa helgjour.
Jo det är ju alltid så att när man är vid dörren till veterinären eller bilverkstad med bilen eller vad som helst så nog sjutton fungerar sakerna. Men klokt att kolla upp inte roligt med helgjour.