Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns här någon som har Kärchers fönstertvätt WV50?
Finns med förlängningsset.
Jag har precis fått nya fönster och vill att de ska vara enkelt att hålla fina.
Jag har den, det är kul att tvätta fönster helt plötsligt.
Däremot är den apdyr nu kan jag tycka. Tror jag lyckades få den för 399 kr eller 499 kr på invigning av en ny Bauhaus. Såg här om veckan att de tar 698 kr för den nu!
Hiss!
Den är jättesmidig! Men man bör skölja ur smutsvattenhållaren noga efter använding, min hade fullt me slemmigt mögel när jag skulle använda den andra gången, men jag tror inte att jag lät den suga rent vatten efteråt...
Jag har onda besvärliga axlar som hatar allt vad fönstertvätt heter, men det är faktiskt lika smidigt och lätt "som reklamen lovar"... att t.o.m jag tvättar numera fönster utan att få ont
Värd varenda krona!
Hästmänniskan
Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
Kropp & Själ Den kiropraktor jag gick till regelbundet i några år (tills han flyttade utomlands.. :cautious:) är både kiropraktor och fysioterapeut -...
Trädgård & Växter Jag vet ju inte alls hur det ser ut hos dig men dräneringen är ofta inte bara rör precis intill huset utan det kan vara ett större...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.