Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja dom ställer inDet är visst rörigt på jobbet, jag missar alla roliga dagar nuförtiden
Ca 1cm snö som kom på dagen, nu blåser det bara.
Instämmer!Snökaos är det inte förrän snön räcker till knäna. Jag är ju uppväxt med sommardäck året runt och delvis oplogade och definitivt osandade vägar på väg till jobbet på 80-talet så 20-30 cm snö på natten var ju inget ovanligt men fram kom jag alltid, och hem också. Det gäller att köra efter väglaget och inte efter skyltarna (om dom ens syntes efter nattens snöpåslag).
Där är problemet att ån i centrum går ut i havet men blåsten trycker tillbaka vattnet in i centrum och där översvämmas det
på det allra värsta stället som alltid är översvämmat vid blåst ska de bygga ett nytt badhus.
komiskt jag vet
Normal skånsk blåst än så länge ,lite regnskurar och flera plusgrader
Vårt ljus försvann i en minut ungefär, nu är det här igen. Det blåser och blåser, vår väderstation har visat 11.5 m/s som mest, men det är någon slags medelvärde, jag skulle tippa på att byarna har varit uppe i åtminstone 25 m/S.Och där blåste dom ut ljuset, suck!
Men brandstationen som ligger alldeles i närheten lär ju aldrig brinna upp i alla fall
Han är väl sörmlänningÄr @MacGyver äkta Bohusläning?