Kaos på vägarna

Sv: Kaos på vägarna

Och jäklar vad glad jag är att jag tog bilen, min kollega (som åker med) kollade imorse och allt var fortfarande inställt. Det svajade lite på E22an men annars flöt det på fint :D

Och jäklar vad glad jag är att jag tog bilen, min kollega (som åker med) kollade imorse och allt var fortfarande inställt. Det svajade lite på E22an men annars flöt det på fint :D
Det var ju förvarnat att allt skulle ställas in :D

Tror jag klarar mig fint ändå, kunde åka hem tidigare innan kaoset började och köpte med mig lite glögg hem istället. Men tack för erbjudandet, nu sitter jag hemma i soffan med en tänd brasa i kaminen och en mugg med glögg medan snön faller utanför. ;)

Kl
snön vräker ner och det blåser fortfarande här i södra skåne

Här avtog vinden fram emot kvällen och det snöade bara ytterst lite. Däremot NU snöar det massor

Jag vill INTE ha snö, jag hatar snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:arghh:

kl
Det var extremt otrevligt ute, horisontella snöfyllda stormbyar, tom hunden var glad att få komma in.
Bilen dansade hela vägen till Norrtälje o hem igen.

Tur att amtörbilisterna höll sig hemma då jag åkte hem i går, 30 mil på 3 timmar 30 min varav sista 15 milen mellan Grästorp och Tibro på så kallade hala, moddiga och drivsnö fyllda vägar.

Snö, snö, snö och snö. Har skottat som en galning, hoppas det inte kommer mer. Nya bilen skötte sig i alla fall underbart väl upp till Höör, körde från snöstorm, hade det lite fint vid Gårdstånga och under tiden i Höör kom snöstormen med dit. Sedan hem och skotta.

Jag hoppas fortfarande på en grön vinter.

Har inte kollat hur det ser ut neråt men här ska vi få 6-8 + grader i mitten på nästa vecka,vilket förskjuter min påsättning av dubbdäck på bilen,så jag röstar också på grön vinter.

Jag instämmer i kören som röstar för grön vinter! Ett par minusgrader, vindstilla och ingen snö är det bästa vintervädret jag vet :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 695
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17