Sv: Kaos på vägarna
Bor i Hallands inland. Lite regn, lite blåst. Men inte värre än vanligt just nu.
Bor i Hallands inland. Lite regn, lite blåst. Men inte värre än vanligt just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det ska ju inte komma förrän i natt till Uppland?
Jag försökte gå ut med mina små 2kg och 5kg den lilla kunde inte gå utan blåste med och vägrade gå mer,det är värre än en vanlig storm
Fortsatt stora problem i trafiken fredag 6 december
Västkustbanan Malmö-Helsingborg och Södra Stambanan Malmö-Hässleholm är de enda banorna som eventuellt kommer att kunna öppnas för tågtrafik under fredagen. Någon prognos när finns inte, och beslut tas av Trafikverket.
Om sträckan Malmö-Helsingborg och sträckan Malmö-Hässleholm ej kan öppnas för tågtrafik under fredagen kommer tågersättande buss att sättas in på dessa sträckor tillsammans med sträckan Malmö-Ystad-Simrishamn.
Övriga tågbanor kommer att förbli stängda för tågtrafik under fredagen och då kommer trafiken inte att ersättas av buss.
Stora störningar för regionbusstrafiken och stadsbusstrafiken är att vänta under fredag morgon.
Senast uppdaterad 1205 kl 21:25.
Om inte annat så kan du ju kolla prognosen tidigt på morgonen och se om det finns något klart besked. Som det är nu är ju allting lite osäkert.
Skånetrafiken lär uppdatera infon några gånger innan det är aktuellt för dig att åka.
Imorgon är jag för övrigt extra glad att jag inte är vakthavande befäl. Det lär vara en del kollegor som inte kommer kunna ta sig till fängelset