Sv: Kaos på vägarna
Jaja..du är briljant...problemet kan dock inte vara härkomst eller hemadress att göra. Något tröttsamt ämne kan jag tycka
Japp, och vi kan köra när det trillar ner vitt och jag håller mig i gräddfilen, dvs den längst till höger. För övrigt så står inte Norrland ensamt för inflyttningen, majoriteten bor redan söder om Dalälven och är sörlänningar, inte norrlänningar.
Njöt fullt ut när jag i morse lydigt låg i svängande fil bakom en taxi vid rödljus, sen kör ytterligare en taxi upp i filen som går rakt fram och med sin nya fina bil med antispinn, kommer han inte iväg i korsningen trots att han försökte hinna före mig för att kunna preja utan han fick bromsa och gå in bakom istället. Själv gled jag fint iväg utan annat finlir än högerfoten och växellådan som antispinn.
Inte bara körskickligheten som lämnar en hel del att önska, även kunskapen om trafikreglerna. Ligg i rätt fil, svänger två och den tredje går rakt, välj ngn av de två som svänger om du vill svänga.
Jaja..du är briljant...problemet kan dock inte vara härkomst eller hemadress att göra. Något tröttsamt ämne kan jag tycka