H
Hemlig21
Det är rätt mycket begärt av en kille som troligen varit förälskad i dig att övergå till att bara vara vän. Det lyckas sällan innan känslorna slocknat.
Kanske är det så, för mig var det inga problem. Jag tyckte om honom som människa.
Det jag får fram av honom är att han backat för jag är kluven som person, har behandlat honom illa och i min kluvenhet har han alltid fått ta smällarna. Och att jag ena dagen tyckt om honom och han betytt massor och andra dagen varit som luft, och så har det verkligen inte varit.
Och pga detta och att han inte förstår har han dragit sig undan.
Nästa dag har han dragit sig undan för att han tror jag är kär i honom och han inte vill förstöra för mig genom att något skulle hända. Men det har aldrig varit på tapeten att nåt fysiskt skulle hända utom den gången jag backade där jag kände att "nästa gång kan något hända". När jag ifrågasätter det skriver han att han sagt nej...men situationen har aldrig ens uppstått.
Att jag skulle vart kär var ganska snart efter att han blev dumpad, så det får jag inte ihop heller. Sedan säger han senast häromdagen att det aldrig kan bli något mellan oss pga mig och att jag bränt mina broar, men där har vi heller aldrig varit på den nivån. Det är flera månader sedan jag "dumpade" honom sen har det aldrig vart på tal så varför den kommentaren kom har jag inte en aning om heller. Jag frågade vad han ville ha för relation idag? (som kompisar som det var innan)...förhållande har det aldrig vart prat på-ever. Men fortsätter älta att han inte förstår sig på mig och behövt tid att reflektera.