Tack, ja det gör man ju och det blir inte bättre när vissa inlägg bara syftar till att få mig att framstå som galen eller att man lägger till saker som inte ens står och såna känslor jag inte ens har eller har haft.
Känner också att mina tankar och känslor är pinsamma och man känner skam/skuld. Inte så mycket för honom men för min familj.
Jag tror också det är lätt att fastna för en sådan person som han är, han verkar ju ha förmågan att få folk att reagera. Ser jag på jobbet så antingen tycker man han är såååå gullig eller så hatar man honom. Och då syftar jag inte kring mig utan kollegor. Han har ett jättebehov utav att känna sig omtyckt och kör all in på det oavsett om kollegan är 16 eller 70. Han har också behov av att kontrollera,styra och ta över och i det har han gjort andra ledsna eftersom deras synsätt är värdelöst i jämförhet med hans eget. Mycket drama, ledsna människor runt honom blir det, och en liten klick som också gillar att skapa intriger som står bakom homom men de är extremt få.