Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här med GG-pannband, vilket vi inte våga tävla med pga att det står i TR att pannband ska "eventuellt vara diskret dekorerade", vilket det inte direkt kan sällas till tyvärr
På bilden från sidan så sitter bridongen i för högt läge (innan vi fick bytat bridongrem, den på bilden är för kort). På den övre är efter vi fått råd från vår tränare, så jag hoppas det är rätt, men det finns som sagt tusen skolor och just den hon har kanske inte passar? Lägger in en bild från idag hur vi satt den, borde vi ha den längre ner? När Frida drog lite med tungan så glappade sidostyckena bra ialf (men drog endast när vi stod stilla och då bara ett par gånger sammanlagt). Upplevde det som att när jag tog i stången så hade den ingen hävstångseffekt utan gled bara lite upp i munnen (vilket jag bara tycker känns bra, vill ha så lite tryck i nacken som möjligt på damen) och hon verkade mer positiv som jag upplevde (synd att de inte kan prata vid sånna här tillfällen...
Det var en dressyrhäst på OS 2004 som reds med ett sånt där pannband, men det kanske är lite annorlunda mellan de svenska- och internationella reglerna?
Jag har köpt de där tunna Globusstängerna till båda- lite olika tungfrihet, men dock liten på båda.
De verkar trivas bättre med den, fast den är skarpare.
Okej, det visste jag inte ! Vi får se, är ganska nöjd med Höökspanbandet, silvrig till kandaret och så... Men man vet aldrig, kanske bytar det en dag
Hur tunna är de? *idel nyfiken efter tunna stänger*
Mina ser inte ut sådär utan är betydligt tunnare o MYCKET mindre t-frihet