Syrénsaft är bland det bästa som finnsÄlggrässaft, syrensaft, gurkörtssaft. det finns ett otal varianter.
De sägs vara goda.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syrénsaft är bland det bästa som finnsÄlggrässaft, syrensaft, gurkörtssaft. det finns ett otal varianter.
De sägs vara goda.....
Syrensaft är inte SÅ illa.Älggrässaft, syrensaft, gurkörtssaft. det finns ett otal varianter.
De sägs vara goda.....
Undrar jag. Absolut inget trams eller ifrågasättande, vill bara veta om det går.
@poesiludretNej, jag önskar en tramsfri, saklig tråd med enbart svar på frågan.
Så oinspirerad/hungrig har jag aldrig varit. Hur kom du på detta?
Jag älskar den här tråden (och avskyr pelargoner)Jamen! Några har ju efterlyst tramsfria trådar så jag gick all in. Tyvärr var frågan för bra. Lockade till sig pelargonätarna...
Fresta mig icke! Jag har inte rimmat en enda gång i den här tråden än!
Snälla?
Delar du med dig av fröerna?Malört sprider sig hejdlöst med frö, jag har hur många småplantor som helst och jag har bara haft moderplantan ett år... Men den är trevlig ändå. Jag dricker ju inte, men man kan tydligen dekorera sina lik med den också eftersom den doftar så starkt att likdoften döljs .
Jamen! Några har ju efterlyst tramsfria trådar så jag gick all in. Tyvärr var frågan för bra. Lockade till sig pelargonätarna...
Ursäkta men jag är verkligen ingen pelargonätare! Vad tar du mig för egentligen?
Nä, du gör hokuspokus på dem pelargonolja, hrmpf!
Jag använder bara riktig rosolja faktiskt
Gött!
Plus att SÄRBON gör likör på allt man kan göra likör på och en del man inte kan göra det på Nässlor
Pelargonlikör, kan han testa det för vår skull?