Kan man äta pelargoner?

Vi som är uppvuxna under trycket av 70-talsalstret "Kan man äta sånt?" har fått vad vi tål. Lite kaveldun till middag, kanske?
Herregud @Petruska
Det här är mitt eget tummade ex
20161105_1753591_zpsy15oszio.jpg

Jag skulle ha startat en tråd om vilket datum man ska byta till vinterdäck. Det här var ju jävligt korkat.
Nu ska jag käka upp min dr Westerlund som jag tog in från balkongen precis.
Mmm fast tråden på familjeliv om en som åt upp sin sambos akvariefiskar en efter en var en värre tråd. Den här var något bättre, jag mindre synd om din dr Westerlund än små guppys. Fast är dr Westerlund en pelargon? Det hade jag ingen aning om.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 282
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
479
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka