Det fanns en sådan kaka typ i @monster1 länk, det ser rätt läbbigt ut.Nä jag menade bara som gröna prickar, hackade blad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fanns en sådan kaka typ i @monster1 länk, det ser rätt läbbigt ut.Nä jag menade bara som gröna prickar, hackade blad.
http://www.naturskyddsforeningen.se/vilda-vaxter
Pelargoner är för mesar. Riktiga kvinns går ut i stadsparken och plockar lite våtarv till middagen, och malört till snapsen.
Vi som är uppvuxna under trycket av 70-talsalstret "Kan man äta sånt?" har fått vad vi tål. Lite kaveldun till middag, kanske?http://www.naturskyddsforeningen.se/vilda-vaxter
Pelargoner är för mesar. Riktiga kvinns går ut i stadsparken och plockar lite våtarv till middagen, och malört till snapsen.
Nu uttryckte du dig väldigt pelargonistiskt! Mycket fördomsfullt!
Vi som är uppvuxna under trycket av 70-talsalstret "Kan man äta sånt?" har fått vad vi tål. Lite kaveldun till middag, kanske?
Herregud @PetruskaVi som är uppvuxna under trycket av 70-talsalstret "Kan man äta sånt?" har fått vad vi tål. Lite kaveldun till middag, kanske?
Den ena måltiden mer underlig än den andra.
Lika bra att visa vem som bestämmer direkt. Just grab them by the ...stamens/pistils?
Mmm fast tråden på familjeliv om en som åt upp sin sambos akvariefiskar en efter en var en värre tråd. Den här var något bättre, jag mindre synd om din dr Westerlund än små guppys. Fast är dr Westerlund en pelargon? Det hade jag ingen aning om.Jag skulle ha startat en tråd om vilket datum man ska byta till vinterdäck. Det här var ju jävligt korkat.
Nu ska jag käka upp min dr Westerlund som jag tog in från balkongen precis.
Ja, jag vet inte. De luktar illa, liksom. Jag tycker iofs även att basilikaplantor luktar rätt illa, trots att jag tycker om basilika.Men hur kan du @Petruska tycka att pelargoner luktar illa? Jag tycker de luktar gudomligt.
Jag är helt med @Petruska där, de luktar liksom unken parfym. Jag skulle hellre ställa en porslinskatt på fönsterbrädan än ha en pelargon där.
Oh är det den som kallad "Variegerad Dr Westerlund" och upptäcktes på något slott? Eller är det Charity?en vanlig dr westerlund och en med vit kant på
Amatör Här sitter jag med 46 olika sorter, oberäkneliga antal krukor... och här sitter jag med verandan full. 15 st. Tre i köket och en i växthuset
Mmm fast tråden på familjeliv om en som åt upp sin sambos akvariefiskar en efter en var en värre tråd. Den här var något bättre, jag mindre synd om din dr Westerlund än små guppys. Fast är dr Westerlund en pelargon? Det hade jag ingen aning om.
Är innerligt glad över mitt pyttelilla hus med mikroskopiska fönster.Amatör Här sitter jag med 46 olika sorter, oberäkneliga antal krukor
Älggrässaft, syrensaft, gurkörtssaft. det finns ett otal varianter.Älggrässaft är annars nåt jag tror stenhårt på. Får en flaska varje år av en av mina fina vänner (gurun ) och den är lika...utmanande varje år.
Älggrässaft, syrensaft, gurkörtssaft. det finns ett otal varianter.
De sägs vara goda.....
Vansinne! Min näsa lämnar in om tjänstledigt bara jag tänker tanken på pelargoner... och här sitter jag med verandan full. 15 st. Tre i köket och en i växthuset